Stojí před námi Auris třetí generace, který má zde v Ženevě světovou premiéru. Toyota prodala po celém světě již přes 11 milionů vozů, v Evropě to bylo 1,5 milionu. Svou pozici na trhu nechce ztratit a nový Auris dostává hned dvě hybridní varianty. Klasický benzin koupíte jen jeden – čtyřválec o objemu 1,2 litru s přeplňováním. S dieselem už vůbec nepočítejte.
Hybridy kombinují buď atmosférický čtyřválec o objemu 1,8 litru nebo dvoulitr s výkonem 122, respektive 180 koní. Vůz stojí na nové platformě TNGA (Toyota New Global Architecture), která zaručí nízké těžiště a tužší konstrukci karoserie. Délka Aurisu narostla o 40 mm, přičemž celá tato hodnota byla využita ke zvětšení rozvoru náprav. Důležitá je i skutečnost, že nový hatchback je přibližně o 25 mm nižší, přičemž u kapoty motoru činí pokles oproti předchůdci plných 47 mm. Výsledkem je, že auto vypadá skutečně dobře a až překvapivě sportovně.
Než se nám ale Auris ukáže se vším všudy, chvilku to potrvá. Vystavený kousek měl naprosto zatmavená okna, a tak se nedozvíme, jak velké změny můžeme čekat uvnitř. Podle našich informací bychom se veškeré info měli dozvědět v létě a do konce roku uvidíme na silnicích první sériové kousky.