S novou aplikací MyŠKODA, o které společnost informuje v tiskové zprávě, slučuje česká automobilka své mobilní služby do jediné aplikace. Již na začátku roku se aplikace Škoda OneApp stala součástí aplikace Škoda Connect a nyní následuje spojení aplikací Škoda Connect a dosavadní MyŠKODA. Nová aplikace pokračuje se jménem MyŠKODA a nabízí svým uživatelům přístup ke všem mobilním online službám Škoda Connect. Kromě toho také obsahuje veškeré informace o vozidle a o síti servisních partnerů Škoda. Pro stávající uživatele obou aplikací je přechod na novou aplikaci velmi snadný. Nová aplikace, jejíž logo v sobě odráží prvky designového jazyka Škoda, je již nyní k dispozici v Google Play a App Store.
Od teď platí: aplikace může být jen jedna – a to MyŠKODA. Škoda Auto tak činí další strategický krok ke zjednodušení své nabídky aplikací. V nové aplikaci MyŠKODA sloučila česká automobilka dosavadní aplikace MyŠKODA a Škoda Connect. Škoda Connect posloužila jako základ nové aplikaci, proto je pro dosavadní uživatele aplikace Škoda Connect přechod na novou aplikaci obzvlášť jednoduchý – stačí si ji aktualizovat. Poté je možné novou aplikaci MyŠKODA hned začít využívat.
Kdo používal dosavadní aplikaci MyŠKODA, musí si nainstalovat aplikaci novou. Může se ale na svém chytrém telefonu přihlásit svými současnými přihlašovacími údaji. Přenos zákaznických účtů do nové aplikace probíhá automaticky, nová registrace nebo opětovné přidávání již uložených vozů Škoda není nutné. Uživatelé, kteří nemají Škoda ID a doteď se do aplikace přihlašovali údaji externích poskytovatelů, např. svým facebookovým účtem, si musí na domovské stránce Škoda nebo rovnou v nové aplikaci MyŠKODA založit Škoda ID. Nová aplikace je již dostupná v Google Play a v App Store. Provoz původní aplikace MyŠKODA bude po přechodové fázi ukončen.
Všechny funkce dvou aplikací nyní sloučeny do jedné
Nová aplikace MyŠKODA nabízí veškeré funkce obou přechozích aplikací a poskytuje ucelený uživatelský zážitek na chytrém telefonu, chytrých hodinkách (jen s iOS) i na centrálním displeji infotainment systému ve voze. V nové aplikaci, stejně jako v dosavadní aplikaci MyŠKODA, naleznou uživatelé návod k obsluze. Navíc jsou zde uloženy i příručky ke všem modelům Škoda. Dále aplikace nabízí informace o servisních partnerech Škoda, a to i v zahraničí, pro případ, že by například během cesty na dovolenou s vozem nastaly potíže. Nová aplikace MyŠKODA také podporuje vozy, které nemají přístup k mobilním online službám Škoda Connect nebo u nich není možné propojení přes SmartLink. Kromě toho naleznou řidiči vozů Škoda v nové aplikaci všechny funkce známé z dosavadní aplikace Škoda Connect, jako jsou například služby vzdáleného přístupu k vozu, které mimo jiné umožňují zamknout a odemknout vůz přes aplikaci či zjistit aktuální polohu zaparkovaného vozu. K dispozici jsou i aktuální jízdní data a informace o stavu vozu, jako je momentální dojezd nebo informace o servisních intervalech. Pro elektrifikované modely Škoda jsou dostupné specifické funkce spojené s eMobilitou, například funkce vzdálené nabíjení, jejíž pomocí lze na dálku ovládat průběh nabíjení vozu.
Další plány s aplikací Škoda Connect
Dosavadní aplikace Škoda Connect je od roku 2016 dostupná pro Android a iOS na více než 30 trzích a v současné době má více než 500 000 aktivních uživatelů. Předpokladem k využívání mobilních online služeb Care Connect a Infotainment Online je vůz Škoda s předplaceným online připojením. Platnost je buď na jeden nebo tři roky, vždy s možností prodloužení.
Škoda Auto má do budoucna s novou aplikací MyŠKODA další plány. Pro nové plně elektrické SUV Škoda Enyaq iV, které bude na trh uvedeno na jaře roku 2021, se již připravují nové mobilní online služby. Rovněž se plánuje další zlepšení uživatelského prostředí a dostupnost na dalších trzích.