4. sraz elektromobilů na Valašsku se povedl. Překvapily vzácné elektromobily

1
4. sraz elektromobilů na Valašsku se povedl. Překvapily vzácné elektromobily
Fotografie: Martin Pultzner, fdrive.cz
  • Na místě byl k vidění i celkem raritní elektrický Renault Fluence
  • Velkým objektem zájmu se stalo i námi dovezené Audi e-tron GT
  • Celkově bylo na akci k vidění na 50 elektromobilů

O uplynulém víkendu se v sobotu konal na Valašku v pořadí 4. ročník srazu elektromobilů. Místem konání srazu bylo parkoviště za Zámkem Žerotínů a u Galerie Kaple, přičemž ani zde naše redakce nechyběla. V rámci prezentace elektromobility jsme tamním návštěvníkům přivezli ukázat Audi e-tron GT, e-tron, Hyundai Kona EV a nejsilnější variantu vozu Hyundai Ioniq 5 s pohonem všech čtyř kol. Celá akce trvala od 9 do 16 hodin a během dne se především u námi dovezených elektromobilů tvořily fronty.

V rámci srazu pak byla možnost nahlédnout i do interiéru vozidel a ti s největší porcí štěstí se mohli nechat i svézt v jednom z vystavených elektromobilů. Ačkoliv se na místě nacházelo i několik vyšperkovaných vozidel Tesla, velký zájem o svezení jsme registrovali hlavně u Audi a Hyundai. Nouze nebyla ani o často dost žhavé diskuze mezi uživateli a odpůrci elektromobilů. Celkem na místě bylo 50 elektromobilů, přičemž mezi vystavenými vozy se našlo i pár dalších exkluzivit.

Zúčastnili jsme se 4. srazu elektromobilů ve Valašském Meziříčí – Byly tam k vidění i vzácné elektromobily

Veřejnost se mohla setkat se zlatou Teslou Model 3, nechyběla záplava Tesel Model X v různých výkonových specifikacích, které se také těšily velkému zájmu návštěvníků. Na své si přišli i uživatelé elektrických dodávek. Ty zde v hojné míře prezentovali majitelé Nissanu e-NV200. Fajnšmekry zaujal Ford Mustang Mach-E a také rarita v podobě Renaultu Fluence v čistě elektrické variantě. Těch se vyrobilo jen velmi málo a baterie vozu je umístěna v kufru, přičemž jí lze roboticky vyměnit.

Diskuze ke článku
Roman Placer
Roman Placer
Příště bych možná dovezl tu svou žlutou "raritku" Peugeotka 106 electric, kterého tam nyní nevidím, třeba by někoho i více než 20let starý elektormobil, který jinak ale denně využívám, zajímal. Před nějakým časem jsem jel ještě s původníma NiCd baterkama na sraz do Brna (dojezd tehdy cca 70-80km s lehkou nohou) a ta síť dobíječek byla tehdy o poznání řidší než teď... No, ta mapa dobíjení vypadala podobně jako u toho Fluencu a ještě jsem se musel dost modlit, abych vůbec dojel (u nejproblematičtějšího úseku Pardubice - Hradec nad Svitavou tehdy byla ještě menší objížďka u Vysokého Mýta, kde už dnes nabíječka ČEZu je, takže to bylo fakt o prsa, ale dojel jsem :D).

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze