Japonský výrobce motocyklů oznámil, že v roce 2035 bude na vyspělých trzích prodávat už pouze elektrocykly. Je to zatím jeden z nejméně ambiciózních oznámených plánů přechodu na elektrifikaci. Zároveň jde ale o značný závazek firmy, která dosud nepředstavila jediný sériový elektrický motocykl. Teprve před dvěma lety vystavila na milánském motosalonu EICMA koncept, připomínající sériový typ Ninja. Byl ale vyzbrojen slaboučkým motorem o trvalém výkonu 10 kW (14 k) a špičkovém 20 kW (27 k). Od té doby nepronikly na veřejnost žádné významnější informace o vývoji, přesto ale chce značka do roku 2025 uvést hned deset elektrocyklů.
Kawasaki si nechala patentovat vlastní systém vyměnitelných baterií a s ním by ráda prorazila na poněkud specifickém tržním segmentu, který svými částečně nekonvenčními motocykly obsadila. Ročně prodává cca 380 000 motocyklů a má věrnou fanouškovskou základnu. Přesto zamýšlí podle electrek.co prodávat elektrické motocykly jen v USA, Kanadě, Evropě, Austrálii a Japonsku. Není ale vyloučeno, že bude muset své plány přehodnotit.