Představitelé divize Volkswagen Group Technology představili na právě skončeném Technology Day novou generaci pulzních měničů a termomanagementu pocházející z vlastního vývoje. Touto cestou by mělo být možné uspořit až 20 % spotřebované energie, právě tyto součásti totiž ještě nejsou zdaleka na konci svých technologických možností. Automobilka si tak kromě baterií a elektromotorů vyvíjí sama i ostatní klíčové komponenty a přebírá plnou kontrolu nad výslednými parametry svých produktů.
Nová generace pulzního měniče se zcela přepracovanou architekturou by se mohla objevit už v příští generaci platformy MEB. Je plně škálovatelná, takže ji lze použít do širokého portfolia elektrických pohonů, od těch nejzákladnějších až po nějakých 680 koní. Slibuje zásadní vylepšení efektivity elektropohonu, v současné době prochází technologickou optimalizací pro sériovou výrobu. Současně s tím Volkswagen představil i nové pojetí teplotního řízení elektropohonu. To se má změnit z rozsáhlé soustavy s trubkami a porůznu rozesetými komponenty v jeden kompaktní celek šetřící watthodiny i výrobní náklady. A do třetice divize potvrdila dokončování vývoje unifikovaného článku pro všechny koncernové elektromobily, který by se měl dostat do produkce v roce 2025.