V tuto chvíli zatím žádné oficiální informace k dispozici nejsou, insideevs.com však odvodil z obrázků a relevantních faktů následující.
Na obrázcích je verze LWB, prodávaná specificky v Číně. Potvrzuje to i typový list s uvedeným rozvorem 2 966 mm, zhruba odpovídajícím stávajícímu prodlouženému BMW 3 na benzin. Podporuje to domněnku, že BMW nabídne i3 Sedan pouze v prodloužené verzi, ovšem v tuto chvíli není nic jistého. Rovněž nápis na zádi potvrzuje, že podruhé dojde na již použité označení i3, aktuálně patřící futuristickému krabicovému hatchbacku z karbonu. Z typového listu lze vyčíst ještě hmotnost 2 029 kg a proporce nasvědčují i faktu, že elektrická verze by mohla být proti spalovací trochu vyšší. Technické údaje zobrazené verze eDrive 35L se téměř dokonale shodují s jednomotorovou i4 eDrive 40, tedy 335 koní a nejvyšší rychlost elektronicky omezena na 180 km/h.
Na bližší informace si podle všeho budeme muset počkat až na oficiální premiéru na pekingském autosalonu příští rok.