Testujeme Audi e-tron Sportback v Česku. Podívejte se, jak mu to sluší

Testujeme Audi e-tron Sportback v Česku. Podívejte se, jak mu to sluší
Fotografie: Miroslav Tomíšek, fDrive.cz
  • Přímo z Ingolstadtu jsme si na test přivezli zbrusu nové Audi e-tron Sportback
  • Varianta SUV kupé má lepší aerodynamiku a delší dojezd oproti standardnímu e-tronu

Audi e-tron Sportback je druhou karosářskou verzí původního e-tronu, prvního elektromobilu od Audi. Na český trh přichází zhruba rok po zahájení prodejů první verze a přináší karoserii ve stylu kupé SUV s elegantnější splývavou zádí, avšak menším kufrem. Veškeré parametry jsou shodné s původním e-tronem, a to včetně výkonu, baterie a celkové výbavy. Na výběr jsou opět varianty quattro 50 s menší baterií s kapacitou 71 kWh a nižším výkonem a quattro 55 s baterií o kapacitě 95 kWh a výkonem 400 koní.

Audi e-tron Sportback (2020) 55 quattro

Rozměry4 901 × 1 935 × 1 616 mm, 2 555 kg
Výkon300 kW
Baterie95 kWh, CCS Combo, Mennekes
Dojezd446 km (WLTP)

My jsme dostali možnost jako první e-tron Sportback v Česku otestovat a za tím účelem jsme ho dovezli přímo z Ingolstadtu. K testu jsme dostali rudé auto s kompletně černými doplňky, navíc v příplatkovém agresivněji vyhlížejícím S-Line paketu, za který se připlácí 90 tisíc korun. Tato kombinace autu hodně sluší a potvrzuje to i množství hlav, které se za autem neustále při jízdě ve městě otáčí. Dříve, než vám přineseme standardní videopohled, první dojmy, test spotřeby a redakční test, servírujeme podrobnou fotogalerii. Přinášíme i porovnání s původním e-tronem, dokonce ve stejné barvě. A jak se Sportback líbí vám?

Porovnání se standardním Audi e-tron
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze