Honda e Advance
test

Honda e Advance

Technologická hračka, kterou je radost řídit

Honda sice už měla ve výrobě elektromobily, například Jazz nebo elektrickou verzi modelu Clarity, ale žádný z nich se neprodával v Evropě. Honda e je tedy prvním elektromobilem značky na starém kontinentě a je naopak určená pouze pro evropský trh. Vychází ze studie Honda Urban EV Concept a je inspirovaná legendární první generací Civicu.

Závěr: výstřední, prémiový, malý

Můj závěr je, že se konstruktérům Hondy podařilo vytvořit elektromobil, který nabídne radost z jízdy a moderní technologie. Je to taková technologická hračka, pokud hledáte auto na dojíždění do města a jízdy po něm, ale zároveň si řízení chcete užívat jak řidičsky, tak i zpříjemnit moderními technologiemi.

Honda e Advance

Rozhodně se ale na Hondu e nemůžete dívat jen jako na přibližovadlo na levné cesty do práce. Její cena i technika ji řadí rozhodně jinam než malinké levné elektromobily. Míří spíše na zákazníky, kteří si kupují auta jako BMW i3 nebo Mini Cooper SE. A rozhodně má co nabídnout, po stránce technologií je z nich totiž jednoznačně nejlepší.

Honda e advance

Rozměry3 894 × 1 752 × 1 512 mm, 1 617 kg
Výkon154 koní
Baterie35,5 kWh, CCS Combo, Mennekes
Dojezd (WLTP)220 km

Škoda vyšší spotřeby, protože jinak by Honda e pro mě byla jasná volba, když bych kupoval auto této kategorie. Takto bych ale váhal mezi jízdně i technologicky zajímavější Hondou a trochu levnějším Mini, které má ale podstatně nižší spotřebu a díky ní i reálně delší dojezd.

honda-e
Klady
  • vnitřní prostor vzhledem k rozměrům
  • úžasná obratnost
  • skvělé jízdní vlastnosti
  • bezkonkurenční technologie
Zápory
  • absence předního kufru
  • kratší dojezd
  • vyšší spotřeba
  • pouze čtyři místa k sezení
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze