Hledání optimální cesty, jak ušetřit nějaké ty finance, abyste ve výsledku mohli zákazníkům nabídnout levnější produkt. Zná to asi každý majitel firmy a týká se to i firem velkých, třeba Tesly. Ta potřebuje snižovat náklady, aby Model 3, který už je dostupný i v Evropě, generoval určitou marži.
I to byl důvod, proč Tesla bude zavírat některé své showroomy. Výdaje se sníží, bude se propouštět a prodej bude probíhat výhradně online. Elon Musk neřekl, kolik poboček přesně Tesla zavře. Některé ale samozřejmě zůstanou a budou sloužit jako informační centra i showroomy. Přeci jen než si koupíte auto, tak ho chcete vidět.
TechCrunch mluví o tom, že tento tah by mohl Tesle snížit náklady na vyrobený model o šest procent. Elon Musk se také zmínil o tom, že Tesla bude najímat více mechaniků, a prozradil také, jak se automobilka vypořádá s velkou frontou zájemců o testovací jízdu. Zákazník si bude moci Teslu objednat, týden ji mít u sebe a urazit s ní až 1 600 kilometrů. Pokud se mu nebude líbit, může ji vrátit a dostat veškeré peníze zpět.
Jde o další z mnoha čerstvých novinek o této americké automobilce. V noci na dnešek Tesla představila základní variantu Modelu 3, která urazí 386 kilometrů na jedno nabití dle cyklu EPA. V USA ji pořídíte za 35 tisíc dolarů, tedy 788 tisíc korun.