Teslu Model S jsme již viděli v mnoha úpravách, dokonce třeba jako pohřební vůz. O klasickém kombíku mluvilo několik jednotlivců, dokonce i firem, a dnes tu před sebou máme konečně hotový první kus. Jedna z firem, která na elektrokombi pracovala, byla RemetzCar, nakonec ji ale předběhla společnost Qwest sídlící v tradičním britském hrabství Norfolk.
And finally... the bit you've all been waiting for. A few of you doubted it was even real..captured earlier today the moment that @TeslaTed very own P90D-SB connected to the #ElonMusk network became visable and moved #theteslashootingbrake #british @BBC_TopGear @FullyChargedShw pic.twitter.com/ZRCiEAclUR
— Qwest Norfolk (@QwestNorfolk) 16. prosince 2017
Jako správného Čecha vás jistě zajímá, kolik se do té Tesly vejde. Nás by to samozřejmě také zajímalo, objem kufru zatím však není znám. Víme však, že je kombi postaveno na základu Tesly Model S P90D, což znamená, že jde rázem o jedno z nejrychlejších kombi na světě. Konkurovat mu může snad jen Audi RS6 Avant nebo Mercedes-AMG E63 S Combi. Jak kvalitně je celé dílo zpracováno se ukáže až časem, zatím ale rozhodně tleskáme, protože přestavba jistě musela být velmi náročná.
Sneaky peak prt 3 .Those shoulders tho...Jonny's cut was masterful #tesla #shootingbrake #ev #SpaceX #ElonMusk @FullyChargedShw @Carpervert pic.twitter.com/JZkPSPjwDm
— Qwest Norfolk (@QwestNorfolk) 16. prosince 2017
Teď už jen stačí, aby se panu Elonu Muskovi myšlenka zalíbila a sám ji zaimplementoval do výroby. Minimálně v Evropě by takový Model 3 ve variantě kombi šel jistě na dračku, zatím totiž na trhu elektrické kombi chybí.
Technické parametry Tesla Model S (2012) P90D
Konstrukce | sedan, 4 970 × 2 187 × ? mm, 2 107 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 568 kW, 762 koní, točivý moment: 966 Nm |
Baterie | 90 kWh |
Nabíjení | konektory: NACS, Mennekes |
Spotřeba | ?, dojezd: 508 km |
Cena od | 2 880 000 Kč |
Zdroj: twitter.com