Tesla se vrací na Nürburgring se dvěma novými prototypy

7
Tesla se vrací na Nürburgring se dvěma novými prototypy
  • Boj o nejrychlejší čas na Nürburgringu mezi Porsche a Teslou stále zuří
  • Tesla nyní po měsíci ukázala dva nové prototypy s několika změnami
  • Za Teslu by chtěl jezdit i bývalý šampion F1 Nico Rosberg

Minulý měsíc se na Nürbgringu objevila modifikovaná Tesla Model S, která to měla natřít německému Porsche Taycan Turbo, rekordmanovi v čase na kolo. To se nakonec podařilo a Tesla neoficiálně porazila Taycan o 20 sekund. Mezitím Porsche představilo Taycan 4S a Tesla se vrací na okruh, teď už s dvěma novými prototypy, jak píše carbuzz.com.

Dva nové prototypy Tesly na Nürburgringu

Podle fotek můžeme vidět, že oba prototypy doznaly pár změn od minulého měsíce. Nově mají širší blatníky, přepracovanou příď, zadní spoiler, jiná kola a hlavně karbon-keramické brzdy. Na předních blatnících se pak nachází vzduchové vývody hned vedle masivního difuzoru u modrého modelu.

Co ale stále nevíme, je, co přesně Tesla změnila pod kapotou. Třeba tam je větší baterie, silnější motor nebo nějaké závodní technologie a dalších vychytávky. To vše se asi dozvíme až časem.

Tesla se stále žene za cílem oficiálně porazit Porsche Taycan Turbo a jeho čas 7:42. Šampion Formule 1 v roce 2016, Nico Rosberg, se Elonu Muskovi na Twitteru nabídl, že pokud shání nějakého slušného řidiče, který zajede kolo, má mu dát vědět. Takže nejenže Tesla neustále krmí tuto kontroverzi, ale příště uvidíme v prototypu i Nica.

První prototyp už údajně Porsche na Nürburgringu porazil o 20 sekund, ale tento čas je ještě neoficiální.

Diskuze ke článku
Milan
Je autor článku idiot? ...jak jinak nazvat člověka, který srovnává čas naprosto sérivého a ani ne vrcholného Porsche, které se dá koupit s plnou zárukou a přesně stejné...s časem brutálně upraveného prototypu zkonstruovaného na jedno kolo? Taková Porsvhe totiž jezdila po Ringu už před 35ti lety o minutu a více rychleji, než má jet Tesla. A o dost rychleji jel i třeba prototyp čínského elektromobilu.
P.
Ono kdyby Porsche hodilo na okruh svůj prototyp pro maximální výkon, bez ohledu na to, že se po třech kolech rozsype (aby mělo stejnou ideu jako Tesla), tak by si Tesla ani neškrtla. To ani nemluvim o tom, kdyby tam hodili nejvyšší verzi Taycana. Pořád se srovnává nesrovnatelné. Relevantní bude, až Tesla udělá sériovou verzi, kterou hodí na okruh. Až pak se může porovnávat.

"První prototyp už údajně Porsche na Nürburgringu porazil o 20 sekund, ale tento čas je ještě neoficiální." - To zní, jako by se čekalo, že bude oficiální.

Jediná pro mě zajímavá informace je to, že by mohl řídit Rosberg.
Pavel
It would be easy to criticize or dismiss Tesla’s accomplishment for running a lap in a vehicle that is not yet available for purchase. Elon Musk, after all, announced that the Plaid Powertrain equipped in the Model S units at the Nurburgring is still about a year before it enters production. That being said, it should be noted that the Taycan unit that ran the 7-minute-42-second lap around the nearly 13-mile track is also a pre-production vehicle, complete with a roll cage.

Just like Tesla, Porsche did not disclose the specs and equipment set of the Taycan in its record-setting run either, only stating that it was a prototype unit with over 600 hp. From this angle, at least, the Taycan’s run and the Tesla’s Plaid Model S’ lap could be compared, considering that both vehicles had equipment that was installed for the Nurburgring run.

https://www.teslarati.com/tesla-model-s-nurburgring-lap-time-vs-porsche-taycan/

V tuhle chvíli jsou oba výše uvedené komentáře zbytečně hysterické. Obě auta se brzy dostanou do prodeje. Pak je možné skutečně porovnat obě nej verze třeba na okruhu. Ideální je googlit na nečeských webech, jelikož ty naše mívají neúplné či zastaralé informace.




Josef
No, neměla by spíš Tesla porazit čas VW ID.R? Co kdyby to VW začal vyrábět sériově?

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze