Minulý měsíc se na Nürbgringu objevila modifikovaná Tesla Model S, která to měla natřít německému Porsche Taycan Turbo, rekordmanovi v čase na kolo. To se nakonec podařilo a Tesla neoficiálně porazila Taycan o 20 sekund. Mezitím Porsche představilo Taycan 4S a Tesla se vrací na okruh, teď už s dvěma novými prototypy, jak píše carbuzz.com.
Podle fotek můžeme vidět, že oba prototypy doznaly pár změn od minulého měsíce. Nově mají širší blatníky, přepracovanou příď, zadní spoiler, jiná kola a hlavně karbon-keramické brzdy. Na předních blatnících se pak nachází vzduchové vývody hned vedle masivního difuzoru u modrého modelu.
Co ale stále nevíme, je, co přesně Tesla změnila pod kapotou. Třeba tam je větší baterie, silnější motor nebo nějaké závodní technologie a dalších vychytávky. To vše se asi dozvíme až časem.
Tesla se stále žene za cílem oficiálně porazit Porsche Taycan Turbo a jeho čas 7:42. Šampion Formule 1 v roce 2016, Nico Rosberg, se Elonu Muskovi na Twitteru nabídl, že pokud shání nějakého slušného řidiče, který zajede kolo, má mu dát vědět. Takže nejenže Tesla neustále krmí tuto kontroverzi, ale příště uvidíme v prototypu i Nica.
První prototyp už údajně Porsche na Nürburgringu porazil o 20 sekund, ale tento čas je ještě neoficiální.
"První prototyp už údajně Porsche na Nürburgringu porazil o 20 sekund, ale tento čas je ještě neoficiální." - To zní, jako by se čekalo, že bude oficiální.
Jediná pro mě zajímavá informace je to, že by mohl řídit Rosberg.
Just like Tesla, Porsche did not disclose the specs and equipment set of the Taycan in its record-setting run either, only stating that it was a prototype unit with over 600 hp. From this angle, at least, the Taycan’s run and the Tesla’s Plaid Model S’ lap could be compared, considering that both vehicles had equipment that was installed for the Nurburgring run.
https://www.teslarati.com/tesla-model-s-nurburgring-lap-time-vs-porsche-taycan/
V tuhle chvíli jsou oba výše uvedené komentáře zbytečně hysterické. Obě auta se brzy dostanou do prodeje. Pak je možné skutečně porovnat obě nej verze třeba na okruhu. Ideální je googlit na nečeských webech, jelikož ty naše mívají neúplné či zastaralé informace.