Elektromobily mají obecně v chladném počasí problémy s dojezdem i vlastnostmi baterií, ovšem nejvíce jsou slyšet majitelé Tesel. Ty se totiž v mrazech rychleji vybíjejí, případně se vůbec odmítají nabíjet, nemluvě o choulostivých Superchargerech. A jako třešničku na dortu přidávají pravidelné přimrzání víka nabíjecího portu a mechanismu, blokujícího zasunutý konektor během nabíjení. Aspoň posledně jmenovaný problém by měla podle Business Insider vyřešit nejnovější aktualizace palubního softwaru 2024.2.6, která aktivuje instalované vyhřívání nabíjecího portu i v situacích, kdy to předtím nebylo možné. Například při cestě k nabíječce podle navigace se může aktivovat spolu s předehřevem baterie a předejít tak problémům s nemožností dostat se ke konektoru.
Mrazy v Chicagu odrovnaly tamní Superchargery. Mnoho Tesel tak skončilo na odtahovce
Další novou funkcí, která je zcela jednoduchá a přitom může významně pomoci, je časovač, informující řidiče o zbývajícím čase předehřívání před zahájením DC nabíjení. Tesla zároveň přidala několik poznámek k novému vydání, které řidiče nabádají ke kontrole čistoty portu před zapojením nabíječky, dále ke kontrole, zda je vše dobře propojeno a také k použití ručního uvolnění, pokud nelze uvolnit zástrčku automaticky. Součástí aktualizace je dále několik nesouvisejících novinek, jako třeba zohlednění stáří baterie při počítání dojezdu a adaptivní dálková světla.