Suzuki Motor Corporation představila nové logo, které nahradí dosavadní podobu používanou od roku 2003. Jde o první redesign za 22 let a automobilka jím podle vlastních slov zdůrazňuje novou éru spojenou s digitálním světem, udržitelností i firemní filozofií.
Nový symbol zachovává ikonické písmeno „S“, jež tvoří základ vizuální identity značky. Namísto tradičního chromovaného provedení ale přichází s matnějším stříbrným odstínem, který má nižší ekologickou zátěž a současně působí moderněji.
Logo je zároveň spjato s novým korporátním sloganem „By Your Side“, který vyjadřuje snahu Suzuki být zákazníkům neustále nablízku a tvořit produkty těsně propojené s jejich každodenním životem. Právě toto poselství má podle vedení automobilky ukazovat, že i přes technologické změny a posun k elektromobilitě zůstává hlavním cílem vnímání potřeb zákazníků.
První veřejné představení nového loga každopádně proběhne na Japan Mobility Show 2025, kde se objeví na konceptech. Postupně jej Suzuki zavede napříč celým portfoliem. „Nové logo ztělesňuje dlouholetý závazek vytvářet hodnotné produkty se zaměřením na zákazníka i naše odhodlání přijímat nové výzvy,“ uvedl prezident společnosti Toshihiro Suzuki. „Pod heslem By Your Side budeme i nadále stát po boku našich zákazníků a přispívat k udržitelnější budoucnosti.“

