Britskými médii doslova hýbe zpráva o tom, že jedna z tamějších nejtradičnějších značek mění svůj znak. Bentley, který aktuálně patří, stejně jako druhdy bratrský a nyní konkurenční Rolls-Royce, německé firmě, totiž pod taktovkou stratégů z Volkswagen Group také musí sledovat zisky a s nimi související nárůsty prodejů. Jednou z cest, jak toho dosáhnout, je výraznější a modernější vizuální identita. Zaujmout je totiž třeba kromě starých milionářů i ty mladé. A ti na nějaké archaismy už nejsou příliš zvědaví. Britská klasika nejklasičtější se jim tedy od nynějška prezentuje s poněkud zjednodušeným logem.

Nejde o revoluční změnu, jakou svého času prodělala třeba Toyota. Tady na podobný hazard s loajalitou majetných zákazníků zkrátka není místo. Proto je nový znak na první pohled k poznání. Jen zase o maličký kousek zvětšil písmeno B, umístěné uprostřed, a odložil část stylizovaných ptačích perutí, které jej obklopovaly. A ty zbylé změnil tak, že už vlastně ani jako ptačí křídla nevypadají. A to ani strukturou, ani tvarem. Ten se totiž také výrazně zjednodušil a obrys nyní už netvoří řada vlnovek, ale mnohem jednodušší křivky. Ostatně na historický vývoj se můžete podívat sami na přiloženém obrázku.
Jednodušší znak, upravený v podobném duchu, jako nedávno u Aston Martinu a v roce 2020 i u Rolls-Roycu, se v sídle společnosti objeví koncem aktuálního měsíce, na autě si jej fyzicky prohlédneme na zcela novém konceptu, zřejmě odhaleném v Mnichově. Sériová výroba bude následovat až poté.
Co na nové logo říkáte? Napište nám do diskuze.