Jen před pár týdny se poprvé představil soutěžní speciál Opel Mokka GSE Rally na ELE Rally v Nizozemsku. Tam elektrický prototyp jasně naznačil další cestu stáje Opel v rally šampionátech elektromobilů. Nyní Opel potvrdil, že do sériové výroby zavede silniční verzi tohoto modelu. Ta ponese označení GSE, přičemž při návrhu vozu Opel čerpal ze zkušeností ve světě elektrických rallye. „Už během vývoje soutěžní Mokky GSE Rally nám bylo jasné, že nechceme neuvěřitelně dynamickou jízdu vyhradit pouze profesionálům v motoristickém sportu. Zákazníci Opelu by měli mít také možnost užívat si podobně silné, ryzí a nekompromisní zážitky z jízdy. Proto zavedeme Mokku GSE do sériové výroby,“ říká Marc Fetzer, viceprezident automobilky Opel odpovědný za aktuální modelové portfolio.
Verze GSE nabídne špičkový výkon 280 koní, točivý moment 345 Nm a sofistikované sportovní technologie, kam se řadí například mechanický samosvorný diferenciál na přední nápravě. Sériová Mokka GSE bude sdílet mnoho dílů a komponent se speciálem Mokka GSE Rally. Bude tedy také dost výkonná, řidiči poskytne brutálně přímou zpětnou vazbu od předních kol a podvozku a vynikat má nekompromisními jízdními vlastnostmi. Uvedení sériové verze na trh se blíží, v současné době kamuflované Mokky GSE procházejí finálními silničními testy, aby zákazníci dostali skutečně perfektně odladěný sériový automobil a mohli plně těžit ze zkušeností Opelu získaných v motorsportu. Použitou techniku pak dostane i nedávno uvedený Peugeot E-208 GTi, který spadá do koncernu Stellantis. Díky tomu již víme, že i Opel Mokka přijde s upravenou elektronickou stabilizací a za jeho volantem nejspíše půjde zažít obří porce zábavy.
