😢Vypněte si prosím blokování reklam na našem webu.
Náš web je závislý na reklamě. Bez příjmů z reklamy pro vás nemůžeme připravovat články ani videa. Ve vašem prohlížeči máte ale reklamy blokovány.

Škoda ukázala interiér elektrického konceptu Vision iV, který přiveze do Ženevy

Škoda ukázala interiér elektrického konceptu Vision iV, který přiveze do Ženevy
  • Inovativní koncepce interiéru obsahuje několik displejů
  • Neobvyklé je také uspořádání středového panelu a přístrojové desky

Skica interiéru studie Škoda Vision iV poskytuje výhled na překvapivá řešení prvního vozu značky Škoda s čistě elektrickým pohonem na bázi platformy MEB. Nové je zejména inovativní a uživatelsky přívětivé uspořádání přístrojové desky a středového panelu. Doplňuje je centrálně umístěný displej, který se zdánlivě vznáší, a nový dvouramenný volant. Vůz se obejde bez klasického středového tunelu. Designéři značky Škoda tak využili možnosti nové platformy MEB k vytvoření nového, velkoryse koncipovaného interiéru. Zcela nově například uspořádali přístrojovou desku a středový panel.

Mezi sedadly řidiče a spolujezdce nabízí Vision iV na nejnižší úrovni velký odkládací prostor, nad nímž se nachází středový panel, který je pro řidiče i spolujezdce velmi snadno dosažitelný. Zde lze odložit dva mobilní telefony, které se bezdrátově připojí k infotainmentu. Kromě toho tu lze tato zařízení také indukčně dobíjet.

Interiér konceptu Škoda Vision iV

Přístrojový panel je rozdělený do dvou úrovní, jeho tvary i ozdobné obšití přitom kopírují linie přídě vozu. Velký, volně stojící displej jakoby se nad přístrojovou deskou vznášel. Před ním najdeme i opěrku pro ruku, která dotykovou obrazovku obsluhuje. Zcela nově je koncipován také volant, který si vystačí se dvěma rameny a namísto obvyklého loga značky nese nápis Škoda.

Škoda studií Vision iV učinila další krok směrem k elektromobilitě. V příštích čtyřech letech bude česká automobilka investovat zhruba dvě miliardy eur do alternativních pohonů i služeb souvisejících s mobilitou a do konce roku 2022 uvede na trh deset elektrifikovaných modelů.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze