Skica interiéru studie Škoda Vision iV poskytuje výhled na překvapivá řešení prvního vozu značky Škoda s čistě elektrickým pohonem na bázi platformy MEB. Nové je zejména inovativní a uživatelsky přívětivé uspořádání přístrojové desky a středového panelu. Doplňuje je centrálně umístěný displej, který se zdánlivě vznáší, a nový dvouramenný volant. Vůz se obejde bez klasického středového tunelu. Designéři značky Škoda tak využili možnosti nové platformy MEB k vytvoření nového, velkoryse koncipovaného interiéru. Zcela nově například uspořádali přístrojovou desku a středový panel.
Mezi sedadly řidiče a spolujezdce nabízí Vision iV na nejnižší úrovni velký odkládací prostor, nad nímž se nachází středový panel, který je pro řidiče i spolujezdce velmi snadno dosažitelný. Zde lze odložit dva mobilní telefony, které se bezdrátově připojí k infotainmentu. Kromě toho tu lze tato zařízení také indukčně dobíjet.
Přístrojový panel je rozdělený do dvou úrovní, jeho tvary i ozdobné obšití přitom kopírují linie přídě vozu. Velký, volně stojící displej jakoby se nad přístrojovou deskou vznášel. Před ním najdeme i opěrku pro ruku, která dotykovou obrazovku obsluhuje. Zcela nově je koncipován také volant, který si vystačí se dvěma rameny a namísto obvyklého loga značky nese nápis Škoda.
Škoda studií Vision iV učinila další krok směrem k elektromobilitě. V příštích čtyřech letech bude česká automobilka investovat zhruba dvě miliardy eur do alternativních pohonů i služeb souvisejících s mobilitou a do konce roku 2022 uvede na trh deset elektrifikovaných modelů.