Škoda spustila inovovaný digitální konfigurátor nových vozů

5
Škoda spustila inovovaný digitální konfigurátor nových vozů
  • Nově obsahuje realistické vizualizace vozů
  • Nechybí ani nové možnosti zobrazení nabídky skladových vozů
  • Novinkou je také interaktivní garáž, kam se může zákazník opakovaně vracet

Škoda spustila nový interaktivní online konfigurátor nového vozu, jehož prostřednictvím si zákazník může realisticky zobrazit kompletní modelové portfolio značky včetně všech dostupných karosářských variant, modelových derivátů a prvků mimořádné výbavy, a to ve zvoleném internetovém prohlížeči. Nové webové řešení využívá 3D rendering i přesnou vizualizaci jednotlivých modelových řad a prvků mimořádné výbavy.

Konfigurátor nového vozu patří společně s webovou prezentací k nejdůležitějším částem digitálního ekosystému značky Škoda. Podpisu kupní smlouvy a návštěvy autorizovaného obchodního partnera, kde se zákazníkovi dostane vždy té nejkvalitnější péče, předchází období edukace a shromažďování dat, převážně v digitálním prostoru,“ říká Petr Janeba, vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika. „Potenciální zákazník tak zde nalezne všechny požadované informace s ohledem na jeho osobní preference a potřeby. Nový konfigurátor vozu je nejen cenným zdrojem informací. Nově dokáže zobrazit i aktuální nabídku dostupných skladových vozů k okamžitému odběru,“ doplňuje Janeba.

Uživatel si může konfiguraci z kteréhokoliv kroku uložit do osobní garáže. Má možnost jejího sdílení prostřednictvím sociálních sítí, nebo jejího zaslání e-mailem. Touto novou funkcionalitou se garáž stává úložištěm, kam se může uživatel opakovaně vracet. Inteligentní hledání v responzivním designu zahrnuje také dostupná skladová vozidla, což dosavadní verze konfigurátoru neumožňovala. Nový konfigurátor vozu je tak nejen účinným pomocníkem při sestavování vozu, ale také místem pro edukaci stávajících i potenciálních zákazníků. Stávající i nová podoba konfigurátoru nového vozu bude v následujících dvou měsících fungovat paralelně tak, aby všichni potenciální zákazníci měli možnost porovnat a zjistit výhody nového řešení.

Jak ukazují výsledky interních výzkumů, konfigurátor vozu se těší velké přízni návštěvníků internetových stránek značky. Celosvětově zaznamenává více než 30 milionů návštěv za rok, přičemž každý uživatel v něm stráví průměrně 7 minut. Z nich se 40 % do této platformy opakovaně vrací. Za první dva měsíce letošního roku bylo jen v České republice realizováno více než 300 tisíc individuálních konfigurací. Stále převažuje přístup z osobních počítačů (85 %), ale podíl dalších zařízení se postupně zvyšuje. 10 % uživatelů vstupuje do konfigurátoru vozu prostřednictvím tabletu, 5 % potom přes chytrý telefon. Právě z tohoto důvodu se nový koncept od začátku tvořil se zřetelem na maximální uživatelskou vstřícnost pro všechna mobilní zařízení od telefonů přes tablety až po chytré televizní obrazovky připojené k internetu.

Diskuze ke článku
Ludmila
Wow! Oproti staré verzi, je tento nový konfigurátor perfektní! :) Dobře Škoda!
Čaňďas
"inovovaný digitální konfigurátor", wtf
PP
Ten konfigurátor tam mají už několik týdnů!
Jari
Kde je link? Do čerta.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze