Tuzemská automobilka realizovala celkem 180 projektů, které souvisely i s přípravou na příchod elektromobility. Nejvíce změn bylo během léta provedeno v komplexu mladoboleslavského závodu, a to během celozávodní dovolené.
Provedené změny se týkaly především modernizace a rozšíření provozu, které by nemohly být provedeny během standardního provozu. Po návratu z celozávodní dovolené, která proběhla na přelomu července a srpna, zaměstnancům nově dělají společnost svařovací roboti, kteří jsou speciálně určeni pro výrobu elektromobilu, jehož premiéra je naplánovaná na rok 2020.
Kromě nich automobilka investovala i do zlepšení infrastruktury uvnitř mladoboleslavského závodu a v jeho nejbližším okolí. Infrastruktura se však mění i na dalších místech, kde automobilka plánuje vyrábět elektromobily. Změny se nesou především ve jménu elektromobility a budování nových nabíjecích bodů, kterých má automobilka v závodech již přes 450. Do roku 2025 by jich však mělo být až 7 000.
Mimo to automobilka v Mladé Boleslavi provedla úpravy výrobních linek, které začnou produkovat novou generaci motorů řady EA211 EVO. V Kvasinách byl zase nainstalován ultrakapacitor disponující výkonem 500 kVA, který slouží k vyrovnávání výpadků či poklesů napětí z distribuční sítě.
Ovšem ne všechny úpravy se týkají samotné výroby. V závodu ve Vrchlabí byla kromě servisních prohlídek provedena také instalace výstavy pojednávající o historii i současnosti tohoto závodu. Série unikátních dobových snímků mapuje bohatou historii závodu, která se začala psát roku 1864, kdy zde byla založena továrna na výrobu kočárů a saní. Pokud se chcete dozvědět více, určitě sem zavítejte, výstavu najdete v oficiálním vstupu do závodu.
Kam se poděl červenec?