BMW Group oznámila, že meziročně zvýšila prodeje o 8,8 %, což v reálu znamená 588 300 dodaných vozidel za třetí čtvrtletí 2025. Od začátku roku do konce září pak prodala skupina celkem 1,8 milionu vozů značek BMW, Mini a Rolls-Royce, což znamená meziroční nárůst o 2,4 %. „Skupina BMW zaznamenala k září mírný nárůst prodejů za celý rok. Zvlášť potěšující je silný prodejní výkon v Evropě a Americe, stejně jako u značky Mini. Poptávka po naší široké nabídce elektrifikovaných vozidel zůstává nadále vysoká,“ uvedl Jochen Goller, člen představenstva BMW AG odpovědný za zákazníky, značky a prodej.
Od ledna do září dodala skupina 323 447 plně elektrických vozidel, což znamená meziroční nárůst o 10 %. Pokud se započítají i plug-in hybridy, celkový počet elektrifikovaných vozů dosáhl 470 313 kusů, což je o 15 % více než loni.
BMW samotné jako značka dodalo ve třetím čtvrtletí 514 620 vozů (+5,7 %), přičemž oživilo poptávku mimo Čínu. U BMW jsou pak extra žádané zejména plug-in hybridní modely, jejichž prodeje vzrostly meziročně o 30 %.
Extrémně se pak dařilo Mini. To v uplynulém čtvrtletí prodalo 72 376 vozů, což představuje nárůst o 37,5 % oproti loňskému roku. Od začátku roku se globální prodeje zvýšily o téměř 24 %. Mini tak potvrzuje, že nástup nové generace modelů a důraz na elektrifikaci zafungoval napříč trhy. Luxusní značka Rolls-Royce pak dodala od ledna do září 4 100 vozů, tedy o 3,3 % více než ve stejném období loňska.
Prodeje vozů BMW a Mini podle regionů
| Region / Trh | Dodávky za 3. čtvrtletí 2025 | Meziroční změna | Dodávky od začátku roku do září 2025 | Meziroční změna |
|---|---|---|---|---|
| Evropa | 239 620 | +9,3 % | 737 641 | +8,6 % |
| - Německo | 72 939 | +12,3 % | 208 218 | +6,5 % |
| Asie | 206 156 | 0,0 % | 644 429 | -7,9 % |
| - Čína | 147 121 | -0,4 % | 464 971 | -11,2 % |
| Amerika | 125 944 | +24,4 % | 363 101 | +9,8 % |
| - USA | 104 163 | +24,9 % | 297 247 | +9,5 % |

