Renault oslovil svého tradičního partnera, výrobce autodílů a technologických celků Valeo, stran vývoje třetí generace motoru pro elektromobily Renault budoucích generací. Společně vyvíjení motor nové generace E7A, který nabídne o 30 % kompaktnější provedení proti stávajícímu 6AM, jenž pohání aktuální Renault Megane Electric. Zároveň poskočí na 272 místo stávajících 218 koní a 800V architekturu. To vše při srovnatelné spotřebě energie jako s 6AM. Dodejme ještě, že současně je dokončováno ještě menší soustrojí 6AK s výkonem až 136 k pro chystaný elektrický Renault 5.
Obě společnosti zůstávají u osvědčené konstrukce s vinutím místo permanentních magnetů, které používá naprostá většina konkurentů. Díky technologii vlásenkového vinutí od Valea se zároveň podařilo navýšit výkon při zachování shodných fyzických rozměrů a zároveň významném zmenšení periferií. Vývoj je rozdělen mezi obě společnosti podle jednoduchého klíče: Renault vyvíjí rotor, Valeo stator. Hotový celek se dostane do výroby v závodě Renault Cléon v roce 2027 a pootevře Renaultu dvířka do vyšších automobilových tříd.
Každý kdo ví co je cizí buzení zač mi dá za pravdu.
Lidi vzpamatujte se!! Takovéto jednání vede akorát do záhuby.
Dneska všichni dělají že dělají lepší věci ,ale pravda je,že jde pouze o zisk.
Kvalita upadá úplně všude.
Věci se schválně vyrábí tak aby se pokazily.
Lidstvo se vyhubí samo :-)