Qualcomm oznámil ve spolupráci s Epic Games nasazení technologie Unreal Engine optimalizované pro platformu Snapdragon Cockpit. Cílem má být umožnit výrobcům automobilů vylepšení informačních a zábavních systémů, stejně jako komplexního uživatelského zážitku uvnitř vozu.
For the first time, @UnrealEngine is being integrated into the @Snapdragon #DigitalChassis, empowering automakers to develop customizable and scalable immersive digital cockpit systems. Learn more about Qualcomm’s collaboration with @EpicGames: https://t.co/fNxlUxwOsJ pic.twitter.com/17AAlgfqcF
— Qualcomm (@Qualcomm) October 1, 2024
Unreal Engine integrovaný do automobilových platforem Snapdragon by měl vývojářům poskytnout nové možnosti, například včetně plně přizpůsobitelných 2D a 3D vizualizací.
„Jsme nadšeni, že můžeme prohloubit naši spolupráci s Epic Games a nastavit nové standardy zážitků ve vozidle,“ řekl Laxmi Rayapudi, viceprezident pro produktový management ve společnosti Qualcomm Technologies, Inc. „Díky bezproblémové integraci Unreal Engine se Snapdragon Cockpit Platforms umožňujeme výrobcům automobilů a celému ekosystému inovovat a pozvednout zážitky v kabině na novou úroveň. Těšíme se, že budeme moci ukázat sílu společných inovací, které otevírají nové možnosti pro zážitky ve vozidle.“
„Unreal Engine je nejotevřenější a nejpokročilejší nástroj pro tvorbu 3D v reálném čase, který poskytuje bezkonkurenční věrnost a možnosti, ať už tvoříte pro hry nebo uživatelská rozhraní,“ dodal Bill Clifford, viceprezident a generální ředitel Unreal Engine ve společnosti Epic Games. „Ve spolupráci s průkopníkem v oblasti HMI, společností Qualcomm Technologies, a s využitím možností Unreal Engine a digitálního podvozku Snapdragon se těšíme, až uvidíme, jak výrobci automobilů zavedou novou hranici zážitků ve vozidle.“
Řešení obsahující Unreal Engine společnosti Epic a Snapdragon Cockpit je v současné době k dispozici pro vývojáře, uvidíme tedy, kdy se dočkáme prvních reálných výsledků.