Proč dal Electro Dad přednost Tesle Model 3 a jak vnímá elektromobilitu?

Proč dal Electro Dad přednost Tesle Model 3 a jak vnímá elektromobilitu?
24
  • Electro Dad má svůj kanál, kde testuje elektrické vozy
  • Momentálně využívá Nissan Leaf a Teslu Model 3

Jestli pravidelně sledujete dění kolem elektromobility, a to nejen v mediálních plátcích, ale také na YouTube, jistě budete znát Petra Máru, který se tomuto tématu věnuje a s velkou pravděpodobností vám nebude cizí ani přezdívka – Electro Dad. V dalším rozhovoru jsme si popovídali právě s „elektrickým tátou“ a hlavním tématem byla samozřejmě elektromobilita. Proč se kdysi Electro Dad rozhodl koupit Nissan Leaf a proč nyní dostala přednost Tesla Model 3 před konkurencí? Jaký je jeho pohled na elektromobilitu, proč mu dává smysl a jak odpovídá na nejčastější otázky veřejnosti směřované na elektromobilitu? To se dozvíte v našem rozhovoru.

Popovídali jsme si s Electro Dadem nejen o elektromobilitě

Diskuze ke článku
Jiří
Zajímavý rozhovor i po shlédnutí předchozího kdy tazatelem byl Electro Dad. Jen 2 poznámky: 1) Zmínka, že mobily měli zpočátku také jen ti bohatší je krapet neupřímná.Tak nějak bylo opomenuto, že rozšíření elektromobility je silně závislé na dotacích. A i u nás pro fyzické osoby to platí, co jiného je jízda po dálnicích bez známky a parkování v modrých zónách? O státech, kde jsou dotace mnohem výraznější ani nemluvě. Ale kde se berou ty dotace? Ony se také někde netěží jak ten vodík, ale v tomto případě se chudší část obyvatel skládá na dotace pro ty bohatší. 2) zmíněný nájezd 6500 a carsharing - zkuste o tom vyprávět lidem bydlícím mimo větší města, kde příliš nefunguje hromadná doprava a tito lidé si také potřebuji nakoupit. Sdílení aut ve smyslu služby tady asi příliš fungovat nebude, že? Ideální svět zde tak nějak nefunguje. Abych nebyl za škarohlída, tak nemít 65 let a mít jiný příjem než důchod, tak bych o elektroautě také uvažoval. Minimálně o plugin hybridu právě kvůli té druhé poznámce. Takto pro mě bude zajímavější senior taxi. :-(
Petr
Naprosto byly v rozhovoru opomenuty ekologické aspekty spojené výrobou, resp. likvidací baterií. Argument, že baterie mohou "dožít" jako domácí bateriové úložiště nepovažuji za relevantní argument, jelikož je to jen odsunutí problému v čase.
Petr
Když Electro Dad často argumentuje ekologií, proč ke zmiňovaným služebním cestám mezi Brnem a Prahou Electro Dad nevyužívá železnici?
GoGO
Prosím prosím, už přestaňte u všeho okolo e-aut psát nebo říkat, že si stejně při cestě z Prahy do Brna potřebujete v půlce odskočit, dát si kafe, najíst se nebo si zacvičit... nejsem ani prostatik, ani diabetik, a dvě hodiny řídit/pracovat/sportovat bez půlhodinové pauzy mi nedělá problém. Nejsem kamioňák (ty by asi nikam nedojeli kdyby co 1,5h stavěli) a i tak jsem jezdil 5-6 hodinové turnusy mezi snídaní a obědem. Fakt to nepotřebujete po hodině jízdy, tím míň když jedete v autě co je tiché a bez vibrací ... předem díky všem nadšencům že si najdou jiné, o to reálnější argumenty

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze