Porsche se podle několika informací začíná věnovat svým bateriím v modelu Taycan. Jak píše carbuzz.com, jistý zákazník jim sdělil, že Porsche chce mít brzy první aktualizace, které budou směřovat do Taycanu. Co přesně si máme pod slovem aktualizace představit, není známo. Nikdo tak neví, jestli půjde o softwarovou/hardwarovou záležitost.
Důvodem, proč Porsche na aktualizaci pracuje, je samozřejmě dojezd. Porsche Taycan Turbo má baterii o kapacitě 93,4 kWh, ale dojezd dle standardu EPA činí pouze 201 mil, což je 323 kilometrů. Taková Tesla Model S, která má baterii o kapacitě 100 kWh, papírově zvládne 390 mil, tedy 627 kilometrů, a to je velký rozdíl.
Taycan je prvním elektromobilem od automobilky Porsche. Využívá 800V soustavu, která mu umožňuje rychlé nabíjení. V ideálních podmínkách může jít pouze o dvacet minut nabíjení, kdy baterie doplní kapacitu z 20 procent do plna.
Porsche Taycan je ještě krásnější, než jsme si mysleli (autosalon Frankfurt 2019)
Technické parametry Porsche Taycan Turbo S
Kompletní specifikaceKonstrukce | sedan, 4 963 × 1 966 × 1 381 mm, 2 295 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 560 kW, 761 koní, točivý moment: 1 050 Nm |
Baterie | 93,4 kWh (83,7 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 270 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 26,9 kWh / 100 km, dojezd: 412 km |
Cena od | 5 270 000 Kč |