Nový showroom Volva najdete i v Praze. Stavěl se rok a stál více jak 20 milionů

Nový showroom Volva najdete i v Praze. Stavěl se rok a stál více jak 20 milionů
  • Dealerství má plochu 520 metrů čtverečních a poskytuje prostor pro 8 vozidel Volvo
  • K dispozici je i servisní oddělení podle nového konceptu, kterému Volvo říká Volvo Personal Service

Na jedno z prvních rekonstruovaných dealerství automobilky Volvo jsme se byli podívat minulý rok v Brně. Postupně se otevírají i jiná dealerství, jako je například to od Auto-Staiger v Praze Malešicích. Výstavba nového autosalonu trvala téměř rok a stála více než 20 milionů korun. Nový autosalon má plochu 520 metrů čtverečních, poskytuje prostor pro 8 vozidel Volvo a nechybí ani servisní oddělení podle nového konceptu, kterému Volvo říká Volvo Personal Service.

Oproti ostatním autosalonům je nový showroom Volvo prosklen mléčnými skly a celý interiér je koncipován jako living room – tedy útulný obývací pokoj ve skandinávském stylu,“ říká ředitel společnost TUkas Auto-Staiger CZ a.s. Miroslav Procházka. „Po znovuotevření v novém stylu jsme zaznamenali vyšší návštěvnost jak prodejní, tak servisní části. Naši dlouholetí zákazníci velmi oceňují inovativní přístup a přímý kontakt se servisním zázemím,“ dodává Procházka.

Na rozdíl od jiných prodejních a servisních míst je největší změnou skutečnost, že vozidlo do servisu od zákazníka přebírá přímo mechanik, který osobně vozidlo opravuje. Nové standardy Volvo servisu zároveň umožňují, že zákazník může přes prosklenou příčku sledovat mechanika při práci na svém vozidle. Po rekonstrukci je nový autosalon Volvo luxusnější, komfortnější, s osobnějším přístupem prodejců i servisních techniků, vše ve skandinávském designu podle nejnovějších standardů Volva.

Volvo showroom

Při řešení rozvoje jednotlivých prodejních a servisních míst skupiny TUkas využíváme synergické efekty a zkušenosti ze zastupování desítky nejvýznamnějších značek automobilů,“ nechal se slyšet generální ředitel skupiny TUkas Petr Lehký. „Zkušenosti nám pomáhají k realizaci nejefektivnějších řešení a šetří tak náklady. Tím dokážeme našim individuálním i fleetovým zákazníkům nabídnout nejvýhodnější řešení jejich mobility,“ dodává Lehký.

Nový autosalon TUkas Auto-Staiger je, stejně jako všechny nově otevřené salony skupiny TUkas, vytápěn a klimatizován pomocí technologie kapilár, hloubkových vrtů a tepelného čerpadla. Ty zajišťují komfortní a ekologické udržování tepelné interiérové rovnováhy po celý rok, vysoké úspory spotřeby energie na vytápění i chlazení a výrazně snižují koncentraci prachových a alergenních polétavých částic.

Zdroj: tisková zpráva

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze