První dva modely staronové značky Scout Motors, nyní vlastněné koncernem Volkswagen, jsou před dokončením. Podle autonews.com její šéf Scott Keogh tvrdí, že design je z „85, 90, 95 procent na cestě k cíli“. Společnost za tím účelem najala v květnu letošního roku bývalého tvůrce interiérů skupiny Stellantis Chrise Benjamina a ten nyní vede celé designové oddělení vznikající automobilky. První dva modely budou nepřekvapivě zastupovat kategorie B-SUV a full size pick-up, které jsou aktuálně v USA mezi elektromobily nejziskovější. Mělo by jít o utilitární off-roady v duchu tradice značky, která se svého času jako jedna z prvních postavila v konkurenčním boji legendárnímu Jeepu (tedy značce, pro níž paradoxně pracoval Chris Benjamin před svým přestupem).
Novinky dostanou prý své vlastní platformy, nepůjde údajně o modifikace koncernové MEB. Půjde tak o vůbec první konstrukci v rámci Volkswagen Group vzniklou výhradně v USA pro tamní potřeby. Výrobní závod s kapacitou 200 000 aut ročně se začne stavět v Jižní Karolině zkraje roku 2024, ve třetím kvartále téhož se pak představí první dva modely. Jako první vstoupí do výroby pick-up v roce 2026, SUV bude následovat nedlouho poté. Pokud vám tento scénář připomíná debut Rivianu, máte pravdu. Od něj ostatně také pochází část konstrukčního týmu. S vývojem jinak pomáhá Magna Steyr, finální design byl konzultován s potenciálními zákazníky na workshopech v USA v podobě studií a modelů.