Automobilka Tesla, která má po celém světě 378 autosalonů a servisních center, začátkem března uvedla, že v rámci snahy o snížení nákladů většinu autosalonů uzavře a přejde výhradně na internetový prodej. Dodala že některé její autosalony zůstanou otevřeny a poslouží jako galerie nebo informační centra. Podle serveru techcrunch.com ale nyní automobilka toto své rozhodnutí přehodnotila a uzavře jich pouze asi 10 procent.
Nezůstane to každopádně bez následků – Tesla bude nucena globálně zvýšit ceny vozidel v průměru o zhruba 3 procenta, a to už 18. března. Výjimku tvoří pouze základní Model 3, jehož cena zůstane nezměněných 35 tisíc dolarů. Navýšení se tak týká Modelu 3s, Modelu S a Modelu X.
Automobilka navzdory omezení plánů na uzavírání prodejen nehodlá ustoupit od zaměření na internetový prodej. Potenciálním kupcům přicházejícím do obchodů bude jednoduše předvedeno, jak si během několika minut objednat Teslu třeba pomocí chytrého telefonu. V obchodech nicméně stále budou k dispozici vozy pro zkušební jízdy. Obchody budou rovněž disponovat malým počtem vozů pro zákazníky, kteří si budou přát s autem okamžitě odjet.