Mitsubishi Outlander v plug-in hybridní verzi prošel faceliftem a následně také naším testem. Auto se nám líbilo především díky vymazleným jízdním režimům, kdy bylo SUV většinu času elektromobilem, kterému benzinový motor vyráběl elektřinu. Navíc vůz disponuje slušným dojezdem přes 50 kilometrů na jedno nabití. Věřte nebo ne, v Evropě velmi populární plug-in hybrid se nedovážel do USA, což se má nyní změnit.
K importu by mělo dojít do konce tohoto roku a 203koňové Mitsubishi s 12kWh baterií začíná s cenou nastavenou velmi agresivně. Alespoň pro našince zní cena jak z ráje, je třeba však říct, že v USA jsou všechny automobily díky jinému danění levnější. Vůz dostanete s prodlouženou zárukou na 5 let a 60 tisíc mil (96 tisíc kilometrů) a aby se obyvatelé Ameriky nezalekli plug-in hybridního ústrojí, tak se Mitsubishi rozhodlo přidat na něj záruku 10 let a 100 tisíc mil (150 tisíc kilometrů). To všechno vyjde tamní zákazníky na ceníkových 35 535 dolarů, tedy zhruba 781 tisíc korun. U nás pořídíte plug-in hybrid za 1 079 900 korun, což už tak krásně nezní. Je to však o téměř 200 tisíc méně, než kolik stál v době našeho testu.
Technické parametry Mitsubishi Outlander PHEV (2013)
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 695 × 1 800 × 1 710 mm, 1 920 kg |
---|---|
Pohon | Hybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: 4x4 |
Výkon | 149 (89 + 60) kW, 203 (121 + 82) koní, točivý moment: 195 Nm / 4 500 ot/min |
Baterie | 12 kWh |
Nabíjení | konektory: CHAdeMO, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 13,4 kWh / 100 km, dojezd: 772 + 52 km |
Cena od | 1 252 850 Kč |
Zdroj: autoblog.com