Mercedes nezahálí a po premiéře vlajkové lodi EQS se nyní jeho pozornost soustředí na menší model EQE. Ten má být ekvivalentem pro klasickou spalovací třídu E a nyní motor1.com přináší sadu snímků z jeho testování. Chystané elektrické „éčko“ je dalším ze zástupců neustále se rozrůstající se řady elektrických modelů z dílny Mercedesu. Nově se jej povedlo nafotit při testech na slavném okruhu Nürburgring a i přes četné maskování karoserie lze poznat, že se máme na co těšit.
Mercedes se stejně jako u EQS soustředí na co nejlepší aerodynamiku, přičemž je to právě tento model, který je aktuálně nejaerodynamičtějším sériově vyráběným elektromobilem na světě. S velmi podobnými tvary karoserie dorazí před pár dny nafocený model EQE, což přispěje k navýšení celkového dojezdu. Mezi největšími elektrickými sedany z dílny Mercedesu však najdeme i výrazné konstrukční rozdíly.
Vůz bude nabitý nejnovějšími technologiemi, avšak podle všeho nenabídne tutéž výbavu jako vrcholné EQS. Mercedes-Benz EQE pak dorazí jak ve verzi se zadním náhonem, tak i v provedení s pohonem všech čtyř kol. To by mohlo podle spekulací nabídnout výkon okolo 402 koní a 765 Nm točivého momentu. Německá novinka si za konkurenci bere Teslu Model S a do jisté míry také Porsche Taycan. A jelikož premiéra vozu se má uskutečnit již letos v září, nezbývá než počkat na finální technické parametry a další podrobnosti o technice.