Kia v ČR spouští online prodej elektromobilů a plug-in hybridů

Kia v ČR spouští online prodej elektromobilů a plug-in hybridů
Fotografie: Martin Wagenknecht, fDrive.cz
  • Kia jako jedna z prvních automobilek na českém trhu nabízí online prodej svých vozů
  • Online prodej je v první fázi dostupný pro elektromobily a plug-in hybridy, v plánu je rozšíření nabídky o další modely
  • Vozy budou na online tržišti prodávat autorizovaní dealeři Kia

Společnost Kia Czech jako jedna z prvních značek na českém trhu spustila centrální online prodej svých vozů. Zákazníci si můžou vůz objednat na webových stránkách značky Kia pod tlačítkem Kia Online Prodej, případně přes záložku Chci vůz Kia. V obou případech se dostanou na virtuální tržiště s aktuální nabídkou vozů. „Online prodej vnímáme jako důležitou součást naší nové filozofie zaměřené na mobilitu bez starostí. K ní patří nově také nákup vozu z pohodlí domova. Většina zákazníků sice podle našich zkušeností preferuje osobní návštěvu dealera, ale zároveň se postupně zvětšuje počet těch, kteří jsou ochotní si vůz koupit online, případně tuto formu prodeje dokonce preferují,“ vysvětluje spuštění služby Arnošt Barna, generální ředitel společnosti Kia Czech.


Online prodej je v první fázi určený pro prodej elektromobilů a plug-In hybridů, tedy pro modely e-Niro, e-Soul a modely Ceed Sportswagon PHEV, XCeed PHEV, Sorento PHEV a Niro PHEV. Právě zájemci o tento typ vozů jsou totiž nejvíce nakloněni nové formě prodeje. V další fázi bude nabídka rozšířená o další modely prodávané na českém trhu. Online prodej funguje na platformě elektronického tržiště. Vozy nebude prodávat společnost Kia Czech, ale konkrétní dealeři. S nimi také zákazník bude uzavírat kupní smlouvu a řešit s nimi další služby, například financování nebo dodatečnou výbavu z originálního příslušenství Kia.

Kia nechce jít cestou tzv. agenturního prodeje, v rámci kterého vozy prodává přímo importér a dealeři fungují jako zprostředkovatelé při předání vozu zákazníkovi. Proto jsme hledali takový systém, který zákazníkům na jedné straně zajistí přehlednou a komplexní nabídku a na druhé straně bude výhodný i pro naše dealery. Online tržiště splňuje oba předpoklady a nabízí výhody jak zákazníkům, tak dealerům,“ vysvětluje Kateřina Vaňková Jouglíčková, tisková mluvčí společnosti Kia Czech.

Vozy jsou v online prostředí k dispozici za pevné a závazné ceny. Ty však neurčuje importér, ale jednotliví dealeři Kia.

tisková zpráva
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze