Od posledního mobileDrinku už uteklo pár týdnů, a tak nastal čas uspořádat další. Ten se odehrál tento týden v Praze, kde nechyběl ani malý koutek redakce fDrive.cz. Jak je zvykem, jsme pro všechny návštěvníky připravili projížďky v elektrických autech. Konkrétně se jednalo o Audi e-tron a Jaguar I-PACE.
Po několika přednáškách na různá mobilní témata došlo také na Jaguar I-PACE a Audi e-tron. Na místě padala spousta otázek, jak se reálně s takovým elektromobilem dá v dnešní době fungovat, ale samozřejmě, že nejvíce se lidé těšili na jízdy.
Jak už to tak bývá, tak nejvíce všechny návštěvníky zaujala především akcelerace či pružné zrychlení, ale také hlasové ovládání, které má ve svém repertoáru Audi e-tron. Stačí jen říci, že vám je zima a Audi se zeptá, na jakou teplotu má nastavit klimatizaci.
Těšit jste se ale mohli i na doprovodný program včetně výborného občerstvení. A někteří z účastníku si i odnesli cenné výhry. Věříme, že se celá akce povedla a brzy se společně potkáme, tentokrát v jiném městě.
Jaguar I-PACE: Tesla killer?! (test)
Technické parametry Jaguar I-PACE 2018
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 682 × 1 895 × 1 565 mm, 2 133 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 294 kW, 400 koní, točivý moment: 696 Nm |
Baterie | 90 kWh (84,7 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 100 kW, palubní: 7 kW, |
Spotřeba | Kombinovaná: 21,2 kWh / 100 km, dojezd: 480 km |
Cena od | 2 441 453 Kč |
Audi e-tron (test)
Technické parametry Audi e-tron (2018) 55 quattro
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 901 × 1 935 × 1 616 mm, 2 560 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 300 kW, 400 koní, točivý moment: 664 Nm |
Baterie | 95 kWh (86,5 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 150 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 24,1 kWh / 100 km, dojezd: 436 km |
Cena od | 2 122 900 Kč |