BMW M Team WRT se vůbec poprvé představil v prostředí IMSA WeatherTech SportsCar Championship, když o víkendu absolvoval oficiální test na okruhu Daytona International Speedway. Do akce nasadil dva vozy BMW M Hybrid V8 s upraveným designem, který zahrnuje i premiéru nových světlometů – dosud nejviditelnější inovaci pro sezonu 2026.
Aerodynamické změny, jako menší maska chladiče ve tvaru ledvinek nebo nový přední splitter optimalizující proudění vzduchu a chlazení, byly již dříve testovány. Nyní se k nim přidávají tzv. track lights, jejichž technologie zajišťuje lepší viditelnost při nočních závodech v Daytoně, Le Mans, Sebringu či Bahrajnu. Vylepšené osvětlení má pomoci jezdcům přesněji vyhodnocovat situace i v hůře osvětlených úsecích tratě.
Nové světlomety jsou zároveň designovým odkazem na DNA BMW M. Žluté akcenty totiž vycházejí z aktuálních modelů BMW M4 GT3 a M4 GT4 EVO, ale i z produkčních verzí BMW M3, M4 a M5 CS, které rovněž využívají žluté světelné prvky. Spolu s osvětlenými konturami masky BMW Iconic Glow pak vytvářejí nezaměnitelný noční vzhled vozu.
Belgický tým BMW M Team WRT, jenž již dva roky závodí s tímto prototypem v šampionátu FIA WEC, absolvuje v Daytoně pět testovacích jízd. S přípravami mu pomáhá BMW M Team RLL s bohatými zkušenostmi z americké série, aby adaptace proběhla co nejhladčeji. Za volantem se přitom střídá šest továrních jezdců: Philipp Eng, Robin Frijns, Kevin Magnussen, René Rast, Dries Vanthoor a Marco Wittmann.



Andreas Roos, šéf BMW M Motorsport, test zhodnotil: „Jsem velmi nadšený, že můžeme poprvé představit a otestovat vylepšený BMW M Hybrid V8 v prostředí série IMSA. Nový design a světlomety nejen skvěle vypadají, ale mají také přispět k dalšímu zlepšení výkonu. Během testu v Daytoně i v lednu při akci Roar budeme tvrdě pracovat na tom, abychom vše doladili. Čas, který máme do 24hodinového závodu na konci ledna, využijeme co nejefektivněji k přípravě obou vozů s jejich novinkami i týmu BMW M Team WRT na první velký vrchol sezony.“
