Majitele vozu Fisker Ocean, tedy jediného, který se povedlo Henriku Fiskerovi ve svém druhém automobilovém projektu dovést do sériové výroby, čeká řada problémů se servisem, s dalším prodejem a hrozbou ukončení podpory. Aby toho nebylo málo, vyhlásil americký Národní úřad pro dálniční bezpečnost NHTSA hned dvě svolávací akce na již vyrobené exempláře, a to v rozmezí dvou týdnů. Aby toho nebylo málo, obě pojmenovávají problémy, které mohou vyústit v opravdová rizika. Ta první řeší dveře, které mohou přestat fungovat a uvěznit posádku uvnitř, druhá, aktuální, pak připouští, že může selhat vodní čerpadlo a řídicí jednotka následně odpojí výkon bez ohledu na aktuální situaci. Výjimečná je také tím, že se týká 100 % vozů z dotčeného období, tedy všech 7 545 Oceanů, vyrobených 9. února 2023 až 13. března 2024.
Svolávací akci na problém, který mohl vyústit rovněž v náhlou ztrátu výkonu, už Fisker podle Jalopniku řešil zhruba před měsícem. Ta se týkala pouze vozů z roku 2023 a řeší se aktualizací softwaru OTA.