I když se to nezdá, Hyundai Ioniq 6 již dávno není žhavou novinkou. Svou premiéru si totiž odbyl již před dvěma lety. Právě možná proto příští rok dorazí facelift, který má dle electrek.co vylepšit vzhled, přidat další prvky výbavy a v konečném důsledku se má výrazně navýšit i dojezd verze se zadním pohonem. Před pár dny navíc byl zachycen maskovaný prototyp, který byl nejspíše v ostré verzi N. I na ten dojde, avšak o něm zatím nejsou dostupné jakékoliv technické specifikace. Očekávat lze ale minimálně dynamiku, jakou nabízí sourozenec v podobě modelu Ioniq 5 N. Co se týče standardních provedení omlazené korejské „šestky“, vůz by měl dle dostupných informací dostat baterii s čistou kapacitou 84 kWh.
To by znamenalo, že řidiči s velmi lehkou nohou na pedálu akcelerátoru by mohli ujet klidně 700 km na jeden nabíjecí cyklus. Naopak při dálniční spotřebě 20 kWh by dojezd i tak činil 400 km, což je stále velmi slušná hodnota. Omlazené provedení se začne prodávat příští léto. Ostrá varianta Ioniq 6 N se ukáže světu taktéž příští rok, ale až v září. V jeho výbavě se mají ocitnout systémy Race Mode, Launch Control, N Grin Boost a Drift Optimizer. Zcela jistě nás tak čeká další zajímavý sportovní elektromobil, který bude opět drtit ve sprintech spalovací soupeře s výkony okolo 600 koní.
📸 La nouvelle Hyundai IONIQ 6 N en pleine action sur la route ! 🚗⚡ #Hyundai #IONIQ6N #VoitureElectrique #Sportive #Innovation https://t.co/p8FMZcgrsG
— Rouleur Électrique (@roulelectrique) August 27, 2024
Technické parametry Hyundai Ioniq 6 Power 77,4 kWh 4×2
Kompletní specifikaceKonstrukce | sedan, 4 855 × 1 880 × 1 495 mm, 2 120 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
Výkon | 168 kW, 229 koní, točivý moment: 350 Nm |
Baterie | 77,4 kWh (74 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 233 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 15,1 kWh / 100 km, dojezd: 614 km |
Cena od | 1 339 990 Kč |