Cupra zvažuje vstup na americký trh. Chce být celosvětovou značkou

Cupra zvažuje vstup na americký trh. Chce být celosvětovou značkou
Fotografie: Seat
  • Cupra nedávno vstoupila na mexický a australský trh
  • Značka se chce oprostit od mateřského SEATu

Podle generálního ředitele značky SEAT, Wayna Griffithse, by se měla sportovní divize Cupra pokoušet o vstup na americký trh. Ten je pro ni velmi důležitý, jak informuje electrek.co. Cupra nedávno expandovala na nové trhy mimo západní Evropu a plánované elektrické modely by mohly být úspěšné nejen tam. Značka chce být v budoucnu zcela samostatná, čímž by oprostila od spojování s mateřským SEATem, jehož sportovní divize byla založená již v roce 2018. Posledními trhy, kam se Cupra hodlá se svými vozy podívat, je Mexiko a Austrálie. Možná z toho důvodu by nebylo od věci zamířit i do USA.

Amerika by totiž mohla přispět k tomu, aby tato značka dosáhla jejích výrobních cílů, které jsou silně spojené s elektromobily. Cupra v současné době analyzuje možný vstup na severoamerický trh, přičemž aktuální zpětná vazba ze strany zákazníků je celkem slibná. Zatím se sice neví, který z modelů by se měl na americkém trhu objevit, ale dost možná to nebude právě Cupra Born, která je pro Američany až moc malá. Mnohem větší úspěch by mohlo mít chystané kompaktní SUV s názvem Tavascan.

USA je však zemí velkých vozidel, aby mohla Cupra konkurovat mateřské Tesle Model X, musí přijít s ještě větším vozem. Chystané elektromobily z koncernu Volkswagen by měly v některých případech využívat platformu SSP, což přinese velký vnitřní prostor a dynamické jízdní vlastnosti. Příchod nové platformy se ale očekává až za dva roky, takže do té doby je potřeba počkat na to, s čím novým ještě Cupra přijde.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze