Čínská síla na českých silnicích. Omoda a Jaecoo hlásí 21 dealerů za půl roku

2
Čínská síla na českých silnicích. Omoda a Jaecoo hlásí 21 dealerů za půl roku
Fotografie: Martin Pultzner, fDrive.cz
  • Značky Omoda a Jaecoo mají od září v ČR už 21 autorizovaných dealerů a servisů
  • Importér Grand Automotive cílí do konce roku minimálně na 30 prodejních míst

Čínské automobilky Omoda a Jaecoo, zastoupené importérem Grand Automotive, prožívají v Česku raketový start. Pochlubily se, že od září je zákazníkům k dispozici už 21 dealerských míst, a to včetně autorizovaného servisu. Za pouhého půl roku tak značka zvládla vybudovat síť, která pokrývá prakticky celé území republiky.

Jsme velmi rádi, že se nám daří dealerskou síť tak rychle rozšiřovat. Vidíme velký zájem jak ze strany zákazníků, tak samotných dealerů, a pevně věřím, že do konce roku budeme mít v České republice alespoň 30 dealerských míst,“ uvedla Petra Růžičková, Country Director Omoda & Jaecoo Czech Republic.

Rychlý růst podle zástupců značky podporuje i proaktivní přístup obchodních partnerů. „Dealeři vidí, jaký je o značky Omoda & Jaecoo zájem, a oceňujeme jejich proaktivní přístup. Určitě k tomu přispěla i naše televizní kampaň na model Omoda a rozsáhlé marketingové aktivity, které značku rychle dostaly do povědomí veřejnosti,“ doplnil Jakub Kučmaš, Sales Operation Manager Omoda & Jaecoo Czech Republic.

Marketingová strategie značky jde ale nad rámec tradiční reklamy. „Neděláme pouze klasické online kampaně, televizní reklamu a další tradiční formy propagace. Snažíme se dostat přímo mezi lidi – jsme partneři významné běžecké série Night Run, prestižní modelingové soutěže Elite Model Look a naše auta představujeme široké veřejnosti také skrze naše dealery, které aktivně podporujeme při lokálních eventech,“ uvedl Jakub Frohlich, Marketing Manager Omoda & Jaecoo Czech Republic.

Kie trvalo téměř 20 let, než se stala důvěryhodnou značkou v Evropě. Cílem Omody a Jaecoo je dosáhnout stejného cíle do pouhých tří let.

Grand Automotive nakonec dodává, že plánuje v růstu pokračovat – kromě rozšiřování prodejní sítě chce zvýšit dostupnost skladových vozů a posílit poprodejní služby. Připomeňme, že automobilka Chery, která značky Omoda a Jaecoo vlastní, v posledních letech výrazně rozšiřuje své aktivity nejen po technické a výrobní stránce, ale právě i v oblasti marketingu. Do Evropy postupně uvádí své značky a jen na jejich propagaci investuje miliardy eur. Kevin Cheng, generální ředitel značek Omoda a Jaecoo pro Itálii, již dříve prohlásil, že jihokorejské Kie trvalo téměř 20 let, než se stala důvěryhodnou značkou v Evropě, jeho cílem ale je dosáhnout toho se značkami Omoda a Jaecoo do pouhých tří let. A zdá se, že k tomu mají značky našlápnuto dobře.

Diskuze ke článku
Petr Seliger
Petr Seliger
Jo to sedí, za první půlrok 98 aut v ČR to jsou 4 auta na dealerství + něco pro distributora a demo auto pro FDRIVE :D.
Martin Lacina
Martin Lacina
Naposledy upraveno: 13. 8. 13:52
Uplne se tresu zavsivit si firmu predrazenou nedotazenou podprumernou cinskou technikou za sebevedome ceny.
To uz muzu rovnou zacit nakupovat Tesly a rezervovat si misto v Bohnicich. 😆

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze