Ačkoli po testování víme, že nejde u hybridní supersport, ale spíše o GTéčko, nemění to nic na tom, že BMW vyrobilo již 20 000 kusů BMW i8, jak píše carscoops.com. Auto, které se dostalo do výroby v roce 2014, prošlo faceliftem, ale i verze před ním dnes vypadá jako z budoucnosti. Facelift přinesl mimo jiné i variantu Roadster, v níž jste pouhým zvednutím hlavy mohli koukat do nebe.
BMW i8 můžete zařadit do jakékoliv škatulky, ale rozhodně není levné, pomalé ani nenápadné. Oba aktuální modely mají výkon 374 koní a baterii o kapacitě 11,6 kWh. Elektromotor spolupracuje s benzinovým tříválcem o obsahu 1,5 litru. Papírový dojezd na elektřinu je lehce nad hranicí 50 kilometrů.
BMW i8 Roadster – test
Technické parametry BMW i8 Roadster (2018)
Kompletní specifikaceKonstrukce | roadster, 4 689 × 1 942 × 1 291 mm, 1 595 kg |
---|---|
Pohon | Hybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 275 (170 + 105) kW, 374 (231 + 143) koní |
Baterie | 11,6 kWh |
Nabíjení | konektory: Mennekes |
Spotřeba | ?, dojezd: 55 km |
Cena od | 4 230 200 Kč |