BMW i8 Roadster je naživo veselé auto, především pak když nahlédnete do kufru

BMW i8 Roadster je naživo veselé auto, především pak když nahlédnete do kufru
  • Zavazadlový prostor nabízí 88 litrů
  • Roadster je pouze pro dva pasažéry, zatímco kupé pro čtyři
  • Zlepšil se i výkon a dojezd na elektřinu

BMW i8 dostalo facelift a výkonem si polepšilo o 12 na celkových 374 koní. Rapidně se zlepšil i dojezd na elektrickou energii. Vše samozřejmě díky baterii, která má nyní 11,6 kWh a na jedno nabití ujede až 55 kilometrů. Vzhledově se toho tolik nezměnilo a v zásadě k tomu není důvod. Za i8 se všichni otáčí pořád stejně a pravděpodobně vždy budou. V Ženevě se ukázal také nový Roadster a ten nás zajímal ještě o něco více.

BMW i8 Roadster a Coupe – Autosalon Ženeva 2018

Moc se nám líbí, že Roadster si ponechal dveře otevírané vzhůru, což je maličkost, která se ale k autu tohoto typu prostě hodí. Dovnitř se pak nalézá stejně nepohodlně a máte pocit naprostého obklopení kokpitem. Verzi se sklápěcí střechou jsme neměli možnost otevřít, a tak máme zážitky pouze při natažené střeše, které jsou velmi podobné verzi Coupé.

Rozdíl ve srovnání s verzí kupé je hlavně v otázce praktičnosti – Roadster nabízí směšných 88 litrů zavazadelníku. Kabelku naštěstí můžete dát do prostoru mezi složenou střechou a sedadly řidiče a spolujezdce, tam vzniká dalších přibližně 100 litrů úložného prostoru. Nepočítejte ale s dvojicí nouzových sedadel, která Coupé nabízí. Stejně bychom ale raději sáhli po Roadsteru – je ještě víc cool než verze s pevnou střechou.

Technické parametry BMW i8 Coupe

Kompletní specifikace
Konstrukcekupé, 4 689 × 1 942 × 1 293 mm, 1 535 kg
PohonHybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: 4×4
Výkon275 (170 + 105) kW, 374 (231 + 145) koní
Baterie11,6 kWh
Nabíjeníkonektory: Mennekes
Spotřeba?, dojezd: 55 km
Cena od
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze