BMW i8 dostalo facelift a výkonem si polepšilo o 12 na celkových 374 koní. Rapidně se zlepšil i dojezd na elektrickou energii. Vše samozřejmě díky baterii, která má nyní 11,6 kWh a na jedno nabití ujede až 55 kilometrů. Vzhledově se toho tolik nezměnilo a v zásadě k tomu není důvod. Za i8 se všichni otáčí pořád stejně a pravděpodobně vždy budou. V Ženevě se ukázal také nový Roadster a ten nás zajímal ještě o něco více.
BMW i8 Roadster a Coupe – Autosalon Ženeva 2018
Moc se nám líbí, že Roadster si ponechal dveře otevírané vzhůru, což je maličkost, která se ale k autu tohoto typu prostě hodí. Dovnitř se pak nalézá stejně nepohodlně a máte pocit naprostého obklopení kokpitem. Verzi se sklápěcí střechou jsme neměli možnost otevřít, a tak máme zážitky pouze při natažené střeše, které jsou velmi podobné verzi Coupé.
Rozdíl ve srovnání s verzí kupé je hlavně v otázce praktičnosti – Roadster nabízí směšných 88 litrů zavazadelníku. Kabelku naštěstí můžete dát do prostoru mezi složenou střechou a sedadly řidiče a spolujezdce, tam vzniká dalších přibližně 100 litrů úložného prostoru. Nepočítejte ale s dvojicí nouzových sedadel, která Coupé nabízí. Stejně bychom ale raději sáhli po Roadsteru – je ještě víc cool než verze s pevnou střechou.
Technické parametry BMW i8 Coupe
Kompletní specifikaceKonstrukce | kupé, 4 689 × 1 942 × 1 293 mm, 1 535 kg |
---|---|
Pohon | Hybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 275 (170 + 105) kW, 374 (231 + 145) koní |
Baterie | 11,6 kWh |
Nabíjení | konektory: Mennekes |
Spotřeba | ?, dojezd: 55 km |
Cena od |