Prémiové SUV střední třídy Audi Q6 e-tron se chystá na příští rok. Mělo by plně těžit z chystané elektrické platformy PPE, vyvíjené společně s Porsche. Ta je z velké části konstrukčně příbuzná s platformou MLB, používanou pro velká spalovací Audi s podélně uloženým motorem, avšak bez prostorových omezení kvůli jeho umístění. Těšit se můžeme na 800V architekturu, nabíjení až 270 kW a velmi dobré využití obestavěného prostoru. Proto by nová Q6 měla při srovnatelných rozměrech s Q5 nabídnout vnitřní prostor téměř na úrovni Q7. Doby elektrických pohonů, vestavovaných do přizpůsobených spalovacích platforem už jsou pryč, nyní přichází čas výhod, plynoucích z větší modularity.
Silně zamaskovaný prototyp natočil youtuber CarSpyMedia v okolí Nürburgringu, přičemž není těžké domyslet, proč se pohybuje právě tady. Na běžných silnicích jsou jasně patrné jeho proporce, stejně jako velikost, která vynikne hlavně na záběru, kdy se za ním pohybuje Q4 e-tron. Ze způsobů, jakými se naklání do zatáček, je také zřejmé, že rozhodně nejde o žádný k silnici přisátý sportovní prototyp, nýbrž o pohodlné, velké a nekompromisní přepravovadlo.