Ve světě elektrických tahačů chtěla být Tesla Semi velmi dominantním strojem, ale jak se zdá, ani tomuto modelu se nevyhýbají potíže. Před pár dny se totiž v americké Kalifornii stal požár, za který může právě model Semi. Ačkoliv zatím není známa přesná příčina jeho vzniku, tamní hasičské jednotky měly s jeho hašením velké množství práce. Podle insideevs.com se plameny objevily brzy ráno okolo třetí hodiny a celý zásah trval více než 12 hodin. Dálnici Interstate 80 se povedlo otevřít ten samý den až v čase 19.30, což si vyžádalo nemalé dopravní komplikace na objízdných trasách. Nyní se spekuluje o tom, zda došlo k technické závadě, nebo za vše může sám řidič.
Přiložené video jasně ukazuje celkovou zkázu na místě. Pohled na zpopelněný model Semi není vůbec lichotivý a podle dostupných zpráv nedošlo ke zranění osob. Velkým problémem ale bylo samotné hašení. Tesla Semi totiž disponuje obrovskou baterií s kapacitou okolo 900 kWh, kterou není snadné uhasit. Při hašení se do ovzduší začínaly dostávat nebezpečné látky, kvůli kterým byla přijata další bezpečnostní opatření v okolí. Tesla si tak opět získala část popularity a snad každý teď bude očekávat, zda v blízké době dojde k dalšímu požáru. I tak tento případ bude řešit samotný výrobce, který musí spolupracovat s americkými úřady na vyšetřování celé nehody.
Take nevidim zadnou velkou skazu. Neco se kouri v prikopu. Hasici to chladi z dalky asi z obav aby to nebouchlo. S teho z duvodu to uzavreli cely. Mohli by to nejakym obrncem vytahnout a urychlit to, kdyby to chladily na otevrenejsem miste. U pozaru BEV osobaku je efektivni lit vodu primo do baterky. Tady to evidentne nedelali. Nejsem ale specialista. Take spravny postup v pripade BEV kamionu jeste neni znamy, proto take to trva dlouho.