Alpine není právě značka, kterou bychom měli podezírat z nějakých kompromisů, avšak právě koncept Alpenglow ukazuje, kam je až možné zajít. V tomto případě je totiž forma zcela podřízena funkci, takže pětimetrové auto nabízí jediné místo k sezení a řidiči vystavenému nezvyklým zážitkům dělají společnost dva tlakové zásobníky. Pěkně po každém boku jeden. Obklopen je modravým sklem, záměrně připomínajícím hledí helmy a volantem ve stylu Formule 1 i se slibnými ovladači „Track Control“, „Regenerative Braking“ či „Overtake“ pro zvýšení výkonu. V kapkovité karoserii vzpomínající na okruhový prototyp Alpine A220 z konce 60. let se hodně pracovalo s průhlednými materiály. Z nich je například zadní spoiler, který tak nenarušuje siluetu vozu.
To nezajímavější se ale skrývá uvnitř. Vodík se totiž i zde ujal roli paliva pro klasický zážehový motor. Díky maximálnímu tlaku zásobníků 700 barů by se ho měl vejít dostatek i pro delší výlety. K tomu přispěje i skvělá aerodynamika necelý metr vysoké karoserie a lehká konstrukce využívající moderní materiály včetně karbonu. Uvidíme, kdy se něčeho podobného dočkáme na silnicích.