Výrobky švábské firmy Recaro Automotive Seating zná snad každý, kdo aspoň přičichl k motorsportu. Na dlouhá desetiletí se staly synonymem sportovních sedadel, ačkoliv firma samotná začínala v roce 1906 výrobou karoserií a teprve od 60. let 20. století se specializuje na sportovní sedačky do aut. V současné době patří její produkty do prvovýroby řady věhlasných značek v čele s BMW a Porsche, v minulosti se však objevily i dlouhé řadě slavných sportovních modelů kalibru Audi R8, Mazdy MX-5 či Ford Focus RS. Jenže tomu všemu teď může být konec; firma totiž oznámila, že kvůli rychlému zvyšování cen vstupů a následné ztrátě několika významných zakázek požádala o vyhlášení insolvence. Soud v Esslingenu žádosti vyhověl a svěřil firmu do předběžné správy advokátní kanceláře Schultze & Braun s podporou konzultační společnosti Baker & Tilly.
Divize Automotive Seating je jen jednou částí skupiny, ostatních, které produkují letecká a herní sedadla, se insolvence netýká. Právě Automotive Seating v roce 2011 koupila nadnárodní společnost Johnson Controls a devět let později ji zase prodala, tentokrát soukromému investičnímu fondu Raven Acquisitions z Detroitu. Ačkoliv ještě v roce 2019 firma utržila ještě 150 milionů dolarů (3,53 miliardy korun), jenže pak přišla série krizí, která vyvrcholila již zmíněným krachem. Ještě před ním údajně firma zpožďovala výplaty a o insolvenci nedala svým 216 zaměstnancům vědět předem, za což ji zkritizoval odborový svaz IG Metall.