Víme kdy a kde spustí MOL zbývající nabíjecí stanice

6
Víme kdy a kde spustí MOL zbývající nabíjecí stanice
  • MOL v průběhu ledna otevře tři nabíjecí stanice
  • Jedna bude ultrarychlá
  • V únoru se otevře dalších šest nabíjecích stanic

Společnost MOL hned z kraje roku bude postupně otevírat nové nabíjecí stanice, což je dobrá zpráva pro všechny majitele elektrifikovaných aut. Víme přitom, jaké stanice se otevřou v průběhu ledna.

Vyzkoušeli jsme nabíjení na nových stanicích MOL. Do konce roku je zdarma

Leden

První měsíc letošního roku MOL otevře trojici nabíjecích stanic. Jedna z nich bude ultrarychlá. A kde se na nové nabíjecí stanice můžeme těšit? Na Praze 9, v Králově Dvoře a v Bělčicích (ultrarychlá i standardní rychlonabíjecí).

Únor

V únoru se pak otevřou další nabíjecí stanice, konkrétně šest následujících:

  1. Brno – Bítešská
  2. Brno – Sedláčkova
  3. Humpolec - dálnice D1 směr Praha
  4. Praha 4 – Türkova
  5. Velké Meziříčí – dálnice D1
  6. Zeleňák - dálnice D2 směr Bratislava (ultrarychlá)

Březen

V březnu pak dojde na poslední dvojici stanic v Praze 6 na Evropské a v Záluží – dálnice D5.

Diskuze ke článku
Ven
Jsem rád že beží i ta moje nechci říkat kde. 💪
Radovan
Musíte si Patriku s články dávat větší práci - Dobrý den, naše čerpací stanice v Ostravě bude mít zprovozněn elektrostojan v posledním lednovém týdnu. Děkujeme za pochopení, hezký den, Tým MOL. Viz jejich facebook
Roman
Pokaždé když čtu kde se zprovozní další nabíječka, tak hned hledám slova Jižní Čechy a pořád nic, Praha- Tábor mrtvo, v Táboře 1 ks a od ně směr Třeboň nebo Jindřichův Hradec až k Rakousku mrtvo, to prostě nechápu...
Jiří Velíšek
Jiří Velíšek
Mluvíte mi z duše. Na jihu je nabíjecí poušť. Z ČB na západ to ještě tak nějak jde, ale na lyžovačku na Zadov to není, na Kramolín taky ne, no a na Vysočinu už se dá dostat aspoň díky ČEZu v Telči, nicméně mnohem důležitější místo je J. Hradec, kde je jen atrapa v zahradnictví, jinak nic. Když chci jet z ČB do Prahy, musím sjet před Táborem v Plané z dálnice, pak se proplést ke zdrávce k nabíječce (naštěstí nabíjí rychleji než ABBčka) a pak zase ven z města zpět na D3. To je včetně nabíjení tak hodina mínus. Pak mám jako další nabíjení na výběr Vestec, ale tudy je to do Prahy dost ucpané, nebo se zastavit u Naháče, ale to je zbytečná zajížďka. A nebo hodně lehkou nohou dojet až k Lidlu nebo Albertu do Čestlic. Docela krkolomná cesta - vždyť by úplně stačilo na začátku D3 v Meznu na každou Benzinu strčit jeden stojan a dá se Praha - ČB na jedno nabíjení. Bohužel se staví spíš "jak se to komu hodí", než nějak strategicky. A mrzí mě, že další hráč na trhu - MOL, do toho jde úplně stejně blbě, jako ti předchozí. Jako by ho nezajímal zákazník. Vždyť zákazník chce projet ČR a ne aby na D5 bylo DC nabíječek deset, ale na D3 a D4 ani jedna.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze