Automobilový konstruktér nastoupil do automobilky Volvo ještě v minulém tisíciletí a podílel se na vývoji první generace úspěšného SUV XC90. Dále dostal na starosti zahájení výroby menšího XC60 v Číně a také interiéry pro řadu 90. V prosinci 2016 však odletěl do USA, kde působil ve vývoji Tesly na pozici Senior Director of Engineering pro region EMEA. Na posledních 17 měsíců této mise se vrátil do Evropy, konkrétně do nově vzniklého vývojového centra Tesly v Berlíně. Tam vyslyšel volání domoviny a štědrých čínských investorů a 15. prosince nastoupí na pozici šéfa výzkumu a vývoje. Tam se bude zodpovídat přímo provoznímu řediteli Javieru Varelovi a zasedat hned v několika řídicích týmech.
Úkolem nové posily týmu bude zrychlení, zjednodušení a zlevnění výroby a zároveň co nejrychlejší aplikace inovací. Volvo podporované mateřským koncernem Geely se totiž chce stát technologickým lídrem v době elektromobilů, k nimž automobilka rychle směřuje. Důraz bude samozřejmě kladen i na další dnešní trendy, tedy na autonomní řízení a konektivitu.