Rivian začal, stejně jako řada dalších startupů, s výrobou a prodejem drahého a technicky pokročilého modelu, který měl sanovat ztráty, spojené s vývojem a náběhem výroby. To se Rivianu R1 nepovedlo úplně podle představ, protože zvýšení úrokových sazeb ochladilo americký trh s elektromobily a automobilka dokonce musela propustit 10 % zaměstnanců. Avšak nepoložilo ji to a také díky tomu, že má v zádech superbohatý Amazon, pokračuje v přípravách na rozjezd masové produkce druhé, výrazně dostupnější modelové řady R2 a dokončování druhé továrny v Georgii, odkud má R2 vyjíždět.
Our 100,000th Rivian! pic.twitter.com/7ZKwCASQBR
— RJ Scaringe (@RJScaringe) April 3, 2024
Ještě před jejím debutem se ale osobně šéf a zakladatel Rivianu RJ Scaringe pochlubil pěkným úspěchem. Automobilka totiž vyrobila Rivian s pořadovým číslem 100 000, což je, vzhledem k jejímu stáří, fázi rozvoje i průměrným cenám dosavadních výrobků, velice pěkný úspěch. Za jak dlouho přibyde další nula?