Popovídali jsme si s Tesláčkem. Jak vnímá elektromobilitu?

3
Popovídali jsme si s Tesláčkem. Jak vnímá elektromobilitu?
  • Ondřeje Bačinu alias Tesláčka můžete znát z Instagramu, Twitteru, ale také z jeho YouTube kanálu
  • V rozhovoru se dozvíte, proč si koupil zrovna Teslu Model S a proč nabíjení není komplikace
  • Dozvíte se také, o jakém elektromobilu uvažuje jako o svém dalším

S Petrem Márou jsme si už popovídali, v druhém díle nám své názory na elektromobilitu prozradil Electro Dad a do třetího dílu přijal naše pozvání Ondřej Bačina, kterého můžete znát pod přezdívkou Tesláček. Sledovat ho můžete jak na Twitteru a Instagramu, tak i na jeho YouTube kanále, kde najdete různá videa ze života majitele Tesly Model S. V rozhovoru se dozvíte například, proč si koupil právě Teslu Model S i to, proč nabíjení elektromobilu není komplikace nebo jaký elektromobil by si chtěl pořídit jako další.

Popovídali jsme si s Tesláčkem. Proč nabíjení elektromobilu není problém?

Související články
Diskuze ke článku
ritchie
ušetřený milion za 5 let ježdění při nájezdu 50tis km/rok? Tyve, jak se to dělá? To chci taky.

Nejsem ekonom, ale vyjdu-li ze stejných podmínek:
- koupím nový neúsporný fosil za bratru 600tis. Jezdím s těžkou nohou, čili tak za 7l/100km (32Kč litr, 5let = 560tis za benzín)... tj. auto+palivo na prvních 250tis km náklad 1,16mio/250tis km = 4,64Kč/km svezení
- koupím novou Teslu cca 1,2mio. Jezdím napůl zadarmo, takže ať nežeru, jen za 0,3 Kč/km * 5let * 50tis ročně = 75tis za "palivo".... tj auto+palivo 1,275mio/250tis km = 5,1Kč/km svezení

Kde mi uniká ten ušetřený milion??? Na servisu ne, ten je prvních 5-7 let záruční (předpoklad je že Tesla nebyla taky kupována bez záruky, takže rovné vstupní podmínky)
ritchie
aha, už chápu, to není o realitě jak tak poslouchám dál... zase jen proelektro masáž plná výmyslů a místo boření mýtů vytváření nových :-D A to už jsem se těšil konečně na nějaký objektivní diskus ... jak si vysvětlit další základní fail na kterém se tu točí - 1000x i 10 000x větší emise oproti papírovým údajům z fabriky fosilu (možná když hoří pneumatiky?). Ten pán asi netuší že na emise se jezdí pravidelně a už 1,5násobek papírových hodnot vás pošle ze silnice protože dostanete od STK (mmdchdm dnes hodně ostře sledované) ban. To jako fakt si u nás někdo myslí (minimálně podle tvrzení Tesláčka jeden takový exot je), že emise se dnes měří jen u nového auta a ty 15leté už dojíždějí jen tak bez kontrol :-DDDD Inu body za objektivitu 0, za náboženskou propagandu a desinformace 9,5 ;-)
ritchie
:-D jo ták, ten milion byl ušetřenej dokonce čistě jen na palivu... tatíkova Avie jezdila za 12l/100km ... když spočítám že rozdíl za 5let při nájezdu 50tis ročně musel dát milion, tak před tím Tesláček musel jezdit minimálně za 4,30 Kč/km, to je už něco většího než Avie a musí to žrát někde ke 14litrům. Tomu rozumím, pak už se vyplatí jít do toho elektroauta (nebo aspoň přestavba na LPG, to ušetří taky půlku nákladů akorát by se to při tom brutálním nájezdu stejně až po deseti letech - respektive po půl milionu kilometrů...) Koukám že ti elektromobilisti nejsou vůbec zdatní v počtech, bylo by lépe dávat jen holé údaje a vůbec nesrovnávat s ostatními typy dopravy. To jim fakt nejde a ještě jsem nenašel jedinej opravdu objektivní a nelživej výcuc z prstu...

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze