S Petrem Márou jsme si už popovídali, v druhém díle nám své názory na elektromobilitu prozradil Electro Dad a do třetího dílu přijal naše pozvání Ondřej Bačina, kterého můžete znát pod přezdívkou Tesláček. Sledovat ho můžete jak na Twitteru a Instagramu, tak i na jeho YouTube kanále, kde najdete různá videa ze života majitele Tesly Model S. V rozhovoru se dozvíte například, proč si koupil právě Teslu Model S i to, proč nabíjení elektromobilu není komplikace nebo jaký elektromobil by si chtěl pořídit jako další.
Popovídali jsme si s Tesláčkem. Jak vnímá elektromobilitu?
- Ondřeje Bačinu alias Tesláčka můžete znát z Instagramu, Twitteru, ale také z jeho YouTube kanálu
- V rozhovoru se dozvíte, proč si koupil zrovna Teslu Model S a proč nabíjení není komplikace
- Dozvíte se také, o jakém elektromobilu uvažuje jako o svém dalším
Související články
- Test Velký test Tesla Autopilota s plným autonomním řízením v českém provozu
- Tesla v rámci aktualizace Vision přestane používat ultrazvukové senzory
- Tesla se připravuje na vstup do Izraele
- Tesla jde za rekordem v dodávkách svých vozů
- Tesla navzdory koronaviru za první kvartál dodala přes 88 tisíc aut
- Dodací lhůty nových Tesel se v USA se natahují. Řešením je jednoduchý krok
Nejsem ekonom, ale vyjdu-li ze stejných podmínek:
- koupím nový neúsporný fosil za bratru 600tis. Jezdím s těžkou nohou, čili tak za 7l/100km (32Kč litr, 5let = 560tis za benzín)... tj. auto+palivo na prvních 250tis km náklad 1,16mio/250tis km = 4,64Kč/km svezení
- koupím novou Teslu cca 1,2mio. Jezdím napůl zadarmo, takže ať nežeru, jen za 0,3 Kč/km * 5let * 50tis ročně = 75tis za "palivo".... tj auto+palivo 1,275mio/250tis km = 5,1Kč/km svezení
Kde mi uniká ten ušetřený milion??? Na servisu ne, ten je prvních 5-7 let záruční (předpoklad je že Tesla nebyla taky kupována bez záruky, takže rovné vstupní podmínky)