Příznivci starých vozidel Land Rover, kteří nemají hluboko do kapsy, se mohou začít radovat. Firma Lunaz totiž představila svůj nový projet, jehož základem je Range Rover z roku 1983. Původní verze tohoto offroadu měla pod kapotou benzinový osmiválcový motor o objemu 3,9 litru, ale jelikož jsme v roce 2024, Lunaz jej odstranil a místo něj do útrob vozu implementoval dva elektromotory. Ano, díváte se elektrický Range Rover, který ale svůj čistý pohon nedává okolí nikterak znát. Vůz má kombinovaný výkon 375 koní a přišel o vrchní část střechy, čímž z něj mechanici udělali čtyřmístný kabriolet. Změny se dále přesunuly k podvozku, který je nyní více tužší a přibyl nový systém odpružení s nastavením tuhosti.
Kvůli mnohem vyššímu výkonu zesílily brzdy, jež dostaly větší kotouče a šestipístkové třmeny vpředu a čtyřpístkové vzadu. Naprostou peckou je interiér. Ten je stejně jako karoserie vyveden ve světle modrém odstínu, přičemž sedadla jsou samozřejmě potažena kůží v kombinaci s voděodolnou textilií. To vše proto, aby si potenciální majitelé nedělali starosti s deštěm v případě jakýchkoliv výletů. Přestavba vozu zabrala pět tisíc hodin (více než tisíc hodin výhradně interiér). Výbava je stejně jako v případě originálu bohatá. Nechybí vyhřívaná sedadla, palubní deska z ořechového dřeva Mocca a řidič se spolujezdcem mohou svůj mobilní telefon připojit k vozu skrze aplikace Apple CarPlay/Android Auto. Bohužel Lunaz neprozradil bližší technické informace o dojezdu, nabíjení či kapacitě baterie. To stejné platí o ceně, která ale jistě nebude nízká.