Podle motor1.com vyjede novinka na chystané platformě eM, která má být ještě modulárnější než aktuální E-GMP. S největší pravděpodobností zůstane u 800V architektury a nabídne obří baterii o kapacitě 113,2 kWh. Překoná tím nejen Teslu Model S, ale i Mercedes-Benz EQS či Kiu EV9 z vlastního domu. Dojezd by měl v patřičné konfiguraci dosáhnout 800 km, avšak verzí pohonu bude více: s pohonem dvou i čtyř kol. Stejnou techniku samozřejmě využijí i další velké modely koncernu Hyundai.
Model vyvíjený pod kódovým označením GT1 by měl velikostně Stinger dokonce přerůst a nahlédnout do vyšší střední třídy. Ve vrcholné verzi by měl nabídnout až 612 koní, tedy více, než stávající Kia EV6 GT, a převzít tak od ní žezlo historicky nejvýkonnějšího modelu značky. Spalovací Stinger stále v nabídce Kie figuruje, už jen s vrcholným pohonem 3.3 V6 biturbo 366 k 4×4 a cenou 1 479 980 Kč, jde však už pouze o skladové vozy.