Konkurenční tlak donutil společnost Ionity provozující síť zhruba 480 ultrarychlých nabíjecích stanic po Evropě zvýhodnit své služby. Cena nabíjení se sice nemění, avšak zásadního posunu se dočkal paušál pro časté zákazníky, kteří nemají nabíjecí kartu některé z automobilek zúčastněných na projektu Ionity. Zaprvé byl zlevněn o třetinu a například v Německu jeho cena klesá ze 17,99 na 11,99 eur (ze 426 na 284 korun), v Česku byla cena stanovena na 285 Kč měsíčně. Zákazník za to získá slevu ve výši 0,20 eur za kWh, s paušálem tedy bude platit 0,59 místo 0,79 eur (14 místo 18,70 korun) za kWh. V Česku bude aplikována sleva 4,77 Kč na kWh, která tak vyjde na 16,22 místo 21 korun.
Největší novinkou však je odbourání ročního úvazku na paušál; Ionity Passport bude nově možné kdykoliv nejen zřídit, ale i ukončit. Otevírají se tak zajímavé možnosti při panevropských cestách na dovolenou. Paušál se totiž vyplatí už při nabití 60 kWh měsíčně, což při předpokládané spotřebě 20 kWh/100 km reprezentuje 300 kilometrů.
I po této změně je to lichva. Cena 21,- Kč je prostě lichva. A vlastně nechápu proč nechtějí aby u nich lidi nakupovali elektřinu? Touto cenou všechny nové zákazníky jen odrazují.
Proč to dělat jednoduše když to jde složitě.
Skoro všichni zlevňují, kdo to tady vymyslel?
U Skoda Powerpass je cena s tarifem za 14,99 Eur mesicne (neni uvedeno jestli porad plati vazanost na 12 mesicu) za 0,60 Eur za 1kWh. V Ceske republice je to za 349 Kc mesicne + 11,74 Kc za 1 kWh.