Hyundai aktuálně přepisuje design elektromobilů. Originálně tvarovaný Ioniq 5 se ještě ani nestačil pořádně zabydlet na silnicích, a už tu máme koncept Seven. Ten předznamenává tvary a techniku budoucího, velkého SUEV Ioniq 7. To by mělo přinést technologické novinky, i když samozřejmě zůstává otázkou, kolik z těch, představených na konceptu, doputuje až do sériové výroby. Koncept, debutující v Los Angeles, však jimi přímo přetéká.
Asi nejzajímavější jsou aktivní klapky v kolech, které se otevírají jen, když je potřeba chladit brzdy. V zavřeném stavu pak zlepšují aerodynamiku. Uvnitř ale také nacházíme zajímavosti. Kromě pevnostně náročné konstrukce bez B-sloupku a s dveřmi, otevírajícími se proti sobě, nacházíme asymetrickou konstrukci. Vpravo dvoje dveře, vlevo jediné. Není to úplná novinka (podobné uspořádání nabízel například kombík Škoda 1202 STW), avšak výrobci si ji nijak zvlášť neoblíbili. Také proto, že musejí pro trhy s levo/pravostranným provozem připravovat dvě různé karoserie. U konceptu se to však snese, uvidíme, co sériový Ioniq 7. Jmenovatelem je prostor, definovaný rozvorem 3,2 metru.
Velmi netradičně řešený interiér, podle dnešní módy sestavený z recyklovaných a biologických materiálů, jako by už vůbec nebral v potaz, že v automobilu se především řídí. Dvě asymetricky rozestavená, otočná křesla, mohou vytvořit příjemný konferenční či odpočinkový prostor, podtržený zadní rohovou lavicí. A kdyby náhodou řidič chtěl či musel přeci jen řídit, musí si nejdřív vysunout řídicí páku. Také palubní deska už se zabývá spoustou zajímavějších činností a ovládání auta už není absolutní prioritou. Tou je naopak palubní hygiena. Nejenže jsou na palubě speciální schránky, které posádce vyčistí a naleští boty, nechybí ani UV zářič, který po vystoupení cestujících vydezinfikuje interiér.
Technika vychází z platformy E-GMP, společné s Ioniqem 5. Ta nabízí nejen plochou podlahu, ale i rozsáhle integrovaný poháněcí řetězec a 800V architekturu. Díky ní by se měla baterie zatím neupřesněné kapacity nabít na 350kW stojanu z 10 na 80 % SoC za 20 minut. Nabíjení bude obousměrné. Projektovaný dojezd pak přesahuje 483 km, čili lze u takto mohutného stroje předpokládat odpovídající kapacitu baterie.