Hyundai Kona Electric na českých silnicích zvládne i více jak 450 kilometrů

12
Hyundai Kona Electric na českých silnicích zvládne i více jak 450 kilometrů
Fotografie: Hyundai ČR
  • Papírový dojezd silnější varianty je více jak 500 kilometrů
  • Cena Hyundai Kona Electric na českém trhu startuje na 899 900 Kč

Na Hyundai Kona Electric jsme se poprvé podívali na ženevském autosalonu. Už tehdy jsme si říkali, že papírově jde o velmi zajímavý elektromobil, který by se mohl potkat s úspěchem. Víme už i to, že například v Norsku má Hyundai více jak 20 tisíc objednávek. V České republice to jistě nebude tak horké. Cena startuje na téměř 900 tisících korunách, ale i tak jde o velmi dobrou nabídku.

Slabší varianta papírově ujede až 350 kilometrů. Zato silnější varianta, která má v útrobách baterie o kapacitě 64 kWh, má zvládnou více jak 500 kilometrů. A jaká je skutečnost? Od zdroje, který nechce být jmenován, víme, že v českých podmínkách se dá urazit i 460 kilometrů na jedno nabití. Dle jeho slov nešlo o žádné loudání, běžela klimatizace a došlo i na předjížděcí manévry. Zda tomu tak skutečně je si už brzy budeme moci ověřit v redakčním testu.

Hyundai Kona EV (Autosalon Ženeva 2018)

Technické parametry Hyundai Kona Electric Power

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 165 × 1 800 × 1 565 mm, 1 760 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: přední
Výkon150 kW, 204 koní, točivý moment: 395 Nm
Baterie67,1 kWh (64 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 72 kW, palubní: 7 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 14,3 kWh / 100 km, dojezd: 484 km
Cena od1 099 990 Kč
Diskuze ke článku
Ríša
Kona je snad nejvíce povedený elektromobil současnosti v poměru cena/výkon. Tenhle kousek se Hyundai hodně povedl! Pěkná práce!
Radul
Až budou ty vozy levnější, jdu do elektriky. Kdo řídil elektro, ví o čem to je. Spalovací vozy brzy budou jen pro fandy. Konkurence bude ceny tlačit dolů.
Hhj
Za stejnou cenu si radši počkám na Model 3
muhehe
jasne, predjiždeci manévry traktoru nebo cyklisty a svižna jizda kolem 40 az 50 km hahaha. tesla udelala za idealnich podmínek na okruhu 1000 km s vypnutym vsim co jde. za 28 h prumer 36. jestliže rekneme ze hundaj je dobrej udelal by pulku. to znamena ze v realnem provozu tak do 250 km max a po meste. . kolik vam za ten test slibuji. takže s elektoautama dete do zadku, po meste dobry. na dalnici 1000 km normalnim tempem pojedete 3 dny i s ubytovanim to vyjde draž než cesta supersportem.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze